Annette Elisabeth Møller, Nørresundby, Aalborg, f. 1943

Startet af Lise Marie Birk, 20 Maj 2013 - 22:53

Forrige emne - Næste emne

Lise Marie Birk

Hej alle

Jeg har lige brug for lidt hjælp:

Jeg har altid hørt at min mor Annette Elisabeth Møller (d. i 1985) var født i Nørresundby, Kær, Aalborg d. 26. juni 1943. Hendes søster, Marianne Vibeke Møller (d. i 1994) er født samme sted d. 25. aug. 1940. Søsteren fra 1940 kan jeg let finde - men hvor er min mor?

Jeg har været i gennem omkringliggende sogne uden held. Jeg har selvfølgelig også været 'resten af året igennem' uden held.

Er der nogen der kan hjælpe?

Tusind tak!

Hilsen Lise Marie Birk Andersen

Alice Oppenheim


Anne Mortensen

Du har set at Mariane ikke er døbt, men navngivet ?

Tilhører de et andet trossamfund ?

Hvor boede de ved din moderes konf. der må fødested stå - hvis hun altså er konf. ?
-------------------------

Fundet af Alice og din moder er heller ikke døbt.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Lise Marie Birk

#3
Hej Alice

TUSIND tak. Tænk at jeg var et helt år forkert på den... :o

Jeg leder egentlig efter deres far (min morfar) Axel Marius Møller? Jeg har fået af vide at han er født i Kbh., men det er jo et vidt begreb.
For nye læsere så er han født i 1906 d. 8. maj (og død i Roskilde i 1988). Og borgerligt gift i Maribo i 1934 med Iracema Catharina Rant (men det kan jeg nu heller ikke finde...).

Hilsen Lise Marie Birk Andersen

Lise Marie Birk

Hej Anne

Ja, jeg ved godt at de ikke er døbt og sikkert heller ikke konfirmerede. De var bare ikke kristne, så vidt jeg husker familiehistorien.

Lillebroderen Fritz Henning Møller (f. 16. sep. 1949) er født i Gentofte, Sokkelund, Kbh.

Hilsen Lise Marie Birk Andersen

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com