takke for hjælp

Startet af Birthe Nielsen, 25 Feb 2011 - 20:09

Forrige emne - Næste emne

Birthe Nielsen

Det er muligt at jeg er lidt tungnem, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg får sagt tak for hjælp til tydning eller aneefterlysning. Kan nogen "skære det ud i pap" for en ældre kone? Det var ikke noget problem i "det gamle" forum.

venlig hilsen
Birthe Nielsen
3450 Allerød

Anette Korsgaard

Hej Birthe

Jeg gætter på at du på det gamle forum sagde tak ved at rette i emnelinien så der stod noget i retning af LØST - Tak.

Man kan nu kun rette i emnelinien de første 30 minutter efter indlægget er postet, så nu kan man blot skrive et indlæg i tråden med tak.

Håber det hjalp :-)
Mange hilsner
Anette Korsgaard
Hjemmeside:Anettes.dk
DIS medl. 9481

Anne Mortensen

Hej

Må jeg tilføje.

Ved at skrive i emnelinien f.eks. Løst er det ikke sikkert at de der har hjulpet med svar ser dette.

Når man skriver et indlæg og vedkommende hjælper har trykket på Abonner vil der når du skriver din  tak/svar komme en besked til vedkommens mail og dette kommer jo ikke ved at skrive Løst eller Tak i Emnelinien.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Hans Poulsen

#3

Hej Birthe

Mon jeg misforstår dit spørgsmål?

Hvis du beder om hjælp og derved indleder en lang tråd med fx 14 indlæg fra syv forskellige slægtsforskere, hvad hindrer dig så i at komme med et slut-indlæg, hvor du takker for al den hjælp, du har modtaget?

Jeg tror, at alle, der har bidraget til den pågældende tråd, bliver ved at følge den, indtil den forsvinder i glemslen på side to.

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Birthe Nielsen

Tak til Annette Korsgaard, Anne Mortensen og Hans Poulsen for svar.
venlig hilsen
birthe nielsen