Markering af overskrift

Startet af Gitte Lund, 16 Feb 2011 - 21:23

Forrige emne - Næste emne

Gitte Lund

Hej
Jeg har i går fået løst et spørgsmål her på DIS. Jeg vil så gerne føje f.eks LØST til overskriften eller ikonet tommel op, i der første indlæg. Hvordan gør jeg det?

Det endte med min forespørgsel blev kopieret i lyseblåt. Og man skal ned til det andet sidste indlæg for at se, at opgaven er løst. Og det burde kunne undgåes.

Er jeg den eneste, der ikke kan finde ud af det, eller burde man ikke lægge en brugsanvisning ind et sted. - tommelen kan jeg slet ikke finde.

Vh Gitte Lund

Peter Bøjesen Jensen

Hej Gitte

½ time efter at du har skrevet et indlæg, har du ikke længere mulighed for at redigere i dette.
Dette har været debateret i flere tråde her i "om nyt forum". Prøv evt at se disse.
Hilsen
Peter Bøjesen Jensen, 2650 Hvidovre
www.boejesen.dk

Kathrine Tobiasen

Hej Gitte

Jeg synes ikke, du skal være ked af, at du ikke kan tilføje LØST i titelfeltet.

Mange af de små og store problemer, man kan støde på som slægtsforsker, er sjældent endegyldigt løst. Tit kan der være andre aspekter, synsvinkler, muligheder, som et andet medlem kan bidrage med. Det kunne også være at det første svar simpelthen var forkert.

Hvis man lukker tråden ved at melde ud med et stort LØST i titlen, kunne man risikere at gå glip af disse nye input. Det ville da være synd  ???
Med venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Moderator

Bliv medlem af Danske Slægtsforskere. Det koster kun 290 kr. pr. år.