Nogen der har været ude for at blive ringet op af Myheritage / FamilyTree?

Startet af Betty Venneberg, 15 Jul 2014 - 21:24

Forrige emne - Næste emne

Betty Venneberg

Hej

Jeg har lige siddet med programmet og prøve at oprette og osv. ved ikke om det er det program jeg vil bruge.

Lige som jeg sidder med det, bliver jeg ringet op af en engelsk talende kvinde fra Myheritage som hedder  Nofar Eliasi, og, hvis jeg ellers forstår hende korrekt, så vil hun give mig rabat på Premium udgaven af programmet.

Hun spurgte om oplysninger på mit dankort, hvilket jeg ikke giver ud pr. telefon til nogen jeg ikke kender, men jeg spurgte om hun ikke kunne maile til mig, og imens vi snakker, så har hun sendt en link som ser meget uskyldig ud hvor navnet myheritage indgår, og den skulle jeg klikke på, så ville jeg komme ind til betaling, og jeg ville få programmet billigere samt gratis backup.

Dette tilbud gælder 1 dag, altså 24 timer.

Nu spørger jeg, er der nogen her inde i forum som kender til dette, og som også er blevet ringet op?

Er det ok, eller er det en jeg skal holde fingerne fra?

Jeg er ikke glad for det, da jeg ikke ved om personen er ærlig, og at det er ok med rabatten som hun tilbyder, og ikke er ude på at trække vildt på min konto    :o


Bente Ougtvig Dyrstad

Hej

kan du se nummeret på din tlf.

hvorfor jeg spørger, er at jeg er blevet ringet op fra et 0044 og det er England.

Venlig Hilsen**Bente Ougtvig 


Anne Mortensen

Mon ikke det er noget du skal holde dit dankort fra ?
Det lyder som om det er lig med Nigeria-mailen.

Kender dog ikke noget til Myheritage - men dette tilbud burde vel fremgå på deres hjemmeside ?
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Randi Overgaard

Jeg ville aldrig, aldrig nogen sinde klikke på et sådant link og derefter udlevere kontonummer
>:(
Med venlig hilsen
Randi Overgaard

Bente Ougtvig Dyrstad

Venlig Hilsen**Bente Ougtvig 

Betty Venneberg

ja jeg sletter mailen og telefon nr. det er bare lidt væmmeligt at hun ringer lige som jeg sidder og bruger programmet.


Betty Venneberg

jeg har videresendt mailen og en forklaring til Bullguard som jeg bruger, de plejer at kunne gennemskue det.

Bettina Lund Mollerup Larsen

hej
jeg er medlem af myheritage og har selv været igennem det du omtaler. jeg var også meget i tvivl men gjorde det alligevel da jeg allerede var medlem og blot skulle opgraderes. dette er så 3-4 år siden og der er ikke hacket på mit kort, og jeg tænker at når nu man kan se tlf. er faren mindre.

god vind

bettina

Betty Venneberg

Hej Bettina

Ringede de også lige som du sad med programmet?

Mærkeligt telf nr og engelsk talende dame?

Når jeg ser hendes mail adr står hele hendes navn foran@myheritage.com men når jeg går ind på deres website, finder jeg nogle mailadr, hvor der kun står 2 bogstaver foran @ så jeg ved ikke lige. Nu må jeg se hvad Bullguard siger


Otto Kjærgaard

Jeg blev på et tidspunkt ringet op af en meget pågående sælger. Hun talte med amerikansk accent, hun gav mig et tilbud om rabat, som kun gjaldt nu og hvis jeg accepterede 5års medlemskab.
Det pres, hun lagde på mig var så grænseoverskridende,  at jeg valgte at sige nejtak og ikke opgradere fra den gratis version.
Jeg har derfor siden valgt et andet system, hvor man betaler en engangspris.

Bettina Lund Mollerup Larsen

hej
jeg er lidt i tvivl om jeg sad med programmet, men jeg kan godt huske at hun var meget pågående og at der var en kort tidsfrist, men jeg har aldrig fortrudt at jeg accepterede.
jeg har selv boet i usa så jeg ved også at de er afhængige af deres salg for hvis de intet sælger er der ingen løn.
bettina


Niels Jørgen Godskesen

Hej

Jeg har haft den gode oplevelse med My Heritage, vedr. køb af Premium Plus

Efter at have fået en påmindelse fra My Heritage i min mail box, blev jeg ringet op af en engelsk talende kvinde, at hun havde et godt tilbud nu da min gratisversion var ved at overskride de 250 aner.

Jeg afbrød hendes talestrøm med at hun skulle sende hendes gode Premium Plus tilbud til min mail box.

Det gjorde My Heritage et par dage senere, det var et to årigt tilbud på minus 45% årligt af deres hjemmesidepris.

Jeg synes det var et godt tilbud, efterfølgende fik jeg en faktura som gjorde mig sikker på hvem jeg handlede med, jeg købte på Visa kortet, ingen problemer.

Men man skal være helt sikker på hvem man på nettet handler med.

Mvh
Niels Jørgen

Henny Odby Nielsen

Hvorfor overhovedet oplyse sit telefonnr.?
Det er der ingen grund til, da de kan komme i forbindelse med brugerne på e-mail.
Venlig hilsen
Henny Odby Nielsen
Primært Salling, Thyholm, Sydmors, Vesthimmerland, Østfyn og Sydvestjylland. Krydret med udvandringens historie.
.

Lise Gorgone

Hej,
Myheritage har en customer support, hvor du kan spørge, om det har sin rigtighed. Jeg har aldrig svaret på noget. Måske er jeg gået glip af et godt tilbud, men man skal være sikker på, hvad man gør.
Mit råd til dig er:Kontagt Myheritage customer support.
God weekend. Med venlig hilsen
Lise Gorgone

John Lund Steffensen

Jeg downloadede programmet i går søndag for lige at kigge på det. Men dette program er jo alt for dyrt, så jeg slettede programmet igen.
Kort tid derefter blev jeg ringet op.
Jeg ved ikke hvilket formål opringningen havde, for jeg bad om at få samtalen sluttet, da jeg jo ikke havde bedt om denne opringning. Da jeg er optaget i Robinson listen, er denne opringning jo ikke tilladt. Det burde My Heritage vide.
Hilsner, John
Med venlig hilsen: John Lund Steffensen

Otto Kjærgaard

Robinsonlisten forhindrer ikke udenlandske virksomheder at ringe til dig, selvom de ikke må.
Det er næppe noget, man kan forhindre.