hvorfor bliver jeg igen hægtet af som medlem?

Startet af Birthe Hollingbery, 06 Jun 2014 - 14:10

Forrige emne - Næste emne

Birthe Hollingbery

Jeg har nu flere gange  (3-4) oplevet, at jeg er blevet strøget som medlem her i forum. Hvorfor?

Så vidt jeg ved, har jeg ikke overtrådt nogen regler, og jeg har ikke hørt, at andre har samme problem, som jeg må indrømme, jeg finder ret irriterende.

Birthe Hollingbery, medlem

Tine Susanne Olsen

ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr

Arne Feldborg

Hvordan udarter det sig helt præcist.

Har du oplevet, at der ud for dit navn ved indlæg du har skrevet her i forum ikke står "Medlem".?

Eller er det 'bare' at du efter nogle måneders forløb har oplevet at skulle logge ind igen.?
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Birthe Hollingbery

Tine: Jeg ved godt, at jeg nu står som medlem, for jeg har igen logget mig på.

Arne: Ja det er "bare" at jeg skal logge mig på endnu engang. Det er måske ikke et stort problem, men hver gang skal jeg lige finde ud af, hvordan det nu er, jeg skal logge på, og så lede rundt efter mit brugernavn og password, som jeg ikke lige har present. Som sagt har jeg forespurgt andre medlemmer. og de oplever ikke noget tilsvarende.

Birthe


Arne Feldborg

Citat fra: Birthe Hollingbery [1368] Dato 06 Jun 2014 - 15:46
Tine: Jeg ved godt, at jeg nu står som medlem, for jeg har igen logget mig på.
Du har hele tiden stået som medlem her i forum.

CitatArne: Ja det er "bare" at jeg skal logge mig på endnu engang. Det er måske ikke et stort problem, men hver gang skal jeg lige finde ud af, hvordan det nu er, jeg skal logge på, og så lede rundt efter mit brugernavn og password, som jeg ikke lige har present.
Jeg kan se du har logget dig på idag, og at det så er 5 måneder siden du gjorde det sidst.

Det er noget alle oplever fra tid til anden, og der kan være flere årsager. Feks. x-antal måneder uden aktivitet, feks. at man har ryddet op i sine Cookies, feks. at man har opdateret og nulstillet alle indstillinger, feks. at man har fået ny computer, osv. osv.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Birthe Hollingbery

Arne: Det må jeg så finde mig i, men det undrer alligevel, at ingen andre, jeg kender har været ude for det.

Venlig hilsen
Birthe

John Nielsen

Hej Birthe

Det sker også for os andre en gang imellem.
Glæd dig over at vi ikke længere skal logge ind hver eneste gang.
Det kan du takke Arne for.

Hilsen John Nielsen

Mette Lund

Hej Birthe

Det sker også for mig af og til, men så sjældent, at jeg overhovedet ikke har tænkt på det som et problem.

Tværtimod vil også jeg takke Arne for at have fikset systemet, så man ikke skal logge ind hver gang.

Mvh.
Mette

Anne Marie Holck

Citat fra: Birthe Hollingbery [1368] Dato 06 Jun 2014 - 17:44
Arne: Det må jeg så finde mig i, men det undrer alligevel, at ingen andre, jeg kender har været ude for det.

Venlig hilsen
Birthe

Det er jeg nu også ude for indimellem, men har så logger jeg bare ind igen :D

Jytte Frank Dekov

også jeg har oplevet dette ? og må også hver gang liiige finde ud af hvor det nu er jeg har gemt brugernavn og pasord !
m.v. h.  Jytte - 2770
http://frank-dekov.dk

Birthe Hollingbery

Tak til alle jer, der har svaret. Jeg kan forstå, at jeg langtfra er den eneste, der må logge på igen fra tid til anden.

Og ja, det er til at leve med, når bare man kan huske, hvad der skal stå som bruger og hvad som password.

Venlig hilsen
Birthe

Anne Marie Holck

Hvis man har en smartphone eller en iPad, så prøv programmet mSecure, der kan du gemme brugernavne, passwords og andre vitale oplysninger. Så ved du hvor du har dem!

Birthe Hollingbery

Tak for tippet, Anne Marie. Desværre er jeg ikke med i forreste række, og jeg har hverken smartphone eller ipad.

Jeg håber, andre kan bruge din oplysning.

Venlig hilsen
Birthe