En klar forbedring ved de ny fora

Startet af Hans Poulsen, 14 Okt 2010 - 22:45

Forrige emne - Næste emne

Hans Poulsen


Det er muligt, at andre allerede har fremhævet det, men så har jeg ikke været opmærksom på det.

Det er en kæmpe fordel ved det nye system, at man ved svar/forhåndsvisning fortsat kan se teksten på det indlæg, man svarer på - det kunne man ikke i de gamle DIS-fora.

Venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C
Medlem
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Hans Peter Hansen

Hej Hans

Ja det er helt klart en forbedring bruger tit den funktion. :-)
med venlig hilsen

Hans P. Hansen
www.bondeslaegt.dk

forsker for tiden i familien Neupart fra Sønderjylland

medlemskab af DIS-Danmark koster kun 200,- kr.
medlem af DIS-Faxe og DIS-Slagelse

Kathe Rasmussen

Kære Hans Poulsen;

Det er da bestemt en stor fordel - men nørderne glemte bare at fortælle os "gamle" medlemmer/brugere at saadan virkede programmet fremad rettet,  man maa aldrig ta' noget for givet, saasom at det burde folk da vide! og hvor skulle vi vide det fra?, det er jo ikke os brugere/medlemmer som har valgt det hjemmesideprogram, som nu er ved at blive implementeret.  Jeg gaar da ud fra at bestyrelsen/udvalget har kigget paa og sammenlignet mange programmer, før valget faldt paa det program, som nu er ved at blive søsat med alle dets fordele/mangler, men det melder historien intet om.
Man kunne jo have bekendtgjort paa Foreningsforhold i gamle DIS Forum hvilke fordele og hvilke mangler der ville fremkomme ved valget af programmet til den nye hjemmeside.

mvh
Kathe¨(PS: har Du været paa Facebook for nylig? lol, lol!)

Hans Poulsen

Kære Käthe

- "Det er da bestemt en stor fordel"

Herligt, at vi er enige

- "(PS: har Du været paa Facebook for nylig? lol, lol!)"

Nej. Jeg HAR været *medlem*, eller hvad det kaldes, men har med megen møje og besvær fået mig slettet, da den facilitet ikke er noget for mig. E-mails fra person til person opfylder til fulde mit behov.

Med venlig hilsen
Hans

Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Arne Feldborg

En anden rigtig god ting ved det nye Forum er, at man umiddelbart i oversigten kan se hvilke tråde man selv har skrevet i.

Det gør at man meget hurtigt kan overse, om der blandt de tråde der er markeret "ny" er nogen af dem man selv deltager i.
mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.

Peter Bøjesen Jensen

Ja her er klart mange forbedringer. Vi skal bare lige finde dem  :D
Hilsen
Peter Bøjesen Jensen, 2650 Hvidovre
www.boejesen.dk

Lauge Jensen

Der er mange gode ting ved det nye forum, men efter min mening lider overskueligheden af de mange ikoner o.lign. Derved bliver emnelinjen for kort og det går ud over oversigten.

Desuden mangler jeg en tydelig angivelse af, hvilken gruppe man befinder sig i. Jeg ved godt at det står i det såkaldte "Krummespor" øverst, men der er det næste gemt væk, og man skal i hvert fald søge efter det.
Kan vi ikke få gruppenavnet skrevet med tydelig skrift mellem de to brune bjælker øverst, eller i den anden brune bjælke i stedet for teksten "Overskrift".
Jeg tror det vil være med til at reducere antallet af fejlplacerede indlæg, når man tydelig kan se gruppens navn.

Venlig hilsen

Lauge

John Nielsen

Ja, og så fik vi "antal visninger" tilbage, den er ofte mere sigende end "antal indlæg".
Den mistede vi ved sidste forum skifte, som med god grund heller ikke gik stille af.