hvad er boardbeskrivelser ??

Startet af Pia Christensen, 14 Okt 2010 - 22:32

Forrige emne - Næste emne

Pia Christensen

jeg har været inden på min side, men hvad betyder dette sætning :
Vis boardbeskrivelser inden i boards

Jeg prøver på om jeg kan ændre at tråden, har senest indlæg øverst det finder jeg rigtig træls
MVh
Pia Christensen 9600

Forsker i Øster Snede, Horsens, Eriknauer. Randers amt
Ingvardsen, Israelsen,
Jørgensen,Therkelsen,GivskovChristensen,Køpe,Heunicke, Klausen, Jochumsen. Sivertsen, Bang

Lars Jørgen Helbo

Boardbeskrivelser skulle nok hedde gruppebeskrivelser. Hvis du går ud på forsiden af forum, er der under hvert gruppenavn en beskrivelse af, hvad gruppen er beregnet til. Det må være den, du også kan få vist inde i gruppen.

Dit andet problem kan du ret nemt løse. Klik først på "Profil" (i den brune linje over indlæggene). Ovre til venstre står der "ændre profil". Klik her på "Udseende og layout indstillinger". På den side må du være kommet til at sætte mærke ved "Vis nyeste beskeder øverst." Fjern det igen.

Pia Christensen

Hej Lars
Tusinde tak for svaret, der er jo rigtig mange nye ting som skal læres..
MVh
Pia Christensen 9600

Forsker i Øster Snede, Horsens, Eriknauer. Randers amt
Ingvardsen, Israelsen,
Jørgensen,Therkelsen,GivskovChristensen,Køpe,Heunicke, Klausen, Jochumsen. Sivertsen, Bang

Mette Fløjborg

Beklager, men der nogle dårlige oversættelser 'inde bag ved', som vi ikke har formået at få teknikerne til at oversætte rigtigt. Men jeg håber det kommer hen ad vejen. Forumgrupperne og Hjælp burde være på forholdsvis forståeligt dansk :)
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk