kip brovser

Startet af Uffe Irgend Trudslev, 02 Apr 2014 - 08:39

Forrige emne - Næste emne

Uffe Irgend Trudslev

Hej  Jeg h ar c2010 -11d folketælling ddd 11   og jeg har instaleret efter oplysninger på hjemmesiden men programmet skjavascript:swapOptions();river at jeg har forkert txt fil så der vises intet i højre side hvad er galt  m.v.h. Uffe

Lars J. Helbo

Det er noget med forskellige kipdata.txt-filer. Jeg har en vejledning her, som du måske kan bruge:

http://gen.salldata.dk/?p=installation-af-kip-browser

Uffe Irgend Trudslev

Det er den jeg har brugt

Lars J. Helbo

Vær opmærksom på, at der er tre forskellige kipdata.txt-filer. En er beregnet til CD/DVD før DDD11, en er beregnet til DDD11 og en er beregnet til DDD11 suppleret med de FT-1880/85, som kan downloades. Det lyder som om, du har fat i en forkert.

Uffe Irgend Trudslev

jeg har prøvet alt men det virker ikke

Anne Marie Holck

Det virker fint, som Lars Helbo skriver, så du må prøve igen...

Lars J. Helbo

Jeg kan ikke gennemskue, hvad problemet er; men noget, som godt kan give problemer er, når Windows skjuler standard-filendelser. Når man pakker kipdata.txt ud af zip-filen og måske har haft den åbnet i Notepad, så kan man nemlig utilsigtet komme til at ende med, at den hedder kipdata.txt.txt. Når man så kopierer den ind i folderen med FT-filerne, så bliver den oprindelige kipdata.txt fra DVD'en ikke overskrevet, og så fungerer det ikke.

Jeg skal ikke kunne sige, om det er problemet her; men jeg vil generelt anbefale, at man altid sørger for at få vist filendelserne.