Heinrich Peter Hansen f. 22. februar 1859

Startet af Lotte Røhder, 01 Apr 2014 - 22:19

Forrige emne - Næste emne

Lotte Røhder

Jeg har på Family Search fundet en dreng ved navn Heinrich Peter Hansen. Han er søn af Josephine Rosalie Martine Roder. Det står anført, at han er født i København, København, Denmark. Han er født den 22. februar 1859 og døbt den 1. marts 1859.
Jeg har ledt i de fleste kirkebøger, Trinitatis, Vor Frue, Vor Frelser, Holmen, Helligånd, Garnison og Fødselsstiftelsen men jeg kan ikke finde ham.
Hvad gør jeg? Jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med denne gåde.

Venlig hilsen
Lotte Røhder

Gitte Johansen

Den Kgl. Fødselsstiftelse, 1859-1866, opslag 7, nr. 113.

Moderen Josephine Rosalie Martine Røder.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Lotte Røhder

Kære Gitte
Tusinde tak for hjælpen. Jeg har ledt i Kgl. Fødselsstiftelse, men åbenbart ikke godt nok. Jeg er taknemmelig for din hjælp  :)
De bedste hilsner
Lotte


Lotte Røhder

Kære Gitte
Jo tak - den tråd kender jeg ganske glimrende. Det er min mand der har startet den. Jeg har fundet ud af, at Josephine udvandrer til USA - fra Malmø, men mangler eksakte nu eksakte oplysninger. Nu vil jeg lede efter barnet Heinrich Peter Hansen. Det kan forhåbentlig give lidt flere oplysninger til sagen.  :)
Venlig hilsen
Lotte

Lotte Røhder

Citat fra: Lotte Røhder [6628] Dato 01 Apr 2014 - 22:19
Jeg har på Family Search fundet en dreng ved navn Heinrich Peter Hansen. Han er søn af Josephine Rosalie Martine Roder. Det står anført, at han er født i København, København, Denmark. Han er født den 22. februar 1859 og døbt den 1. marts 1859.
Jeg har ledt i de fleste kirkebøger, Trinitatis, Vor Frue, Vor Frelser, Holmen, Helligånd, Garnison og Fødselsstiftelsen men jeg kan ikke finde ham.
Hvad gør jeg? Jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med denne gåde.

Venlig hilsen
Lotte Røhder