Klik på en passende overskrift

Startet af Grethe E. Jensen, 27 Jan 2011 - 16:25

Forrige emne - Næste emne

Grethe E. Jensen

Ja men hvor gør man så det. Blev meget forundret over forandringerne her i Forum. Vil det sige der ikke er nogle begrænsninger, hvis man er bruger. Kan alle nu bruge alle grupperne. Det ville være rart med en forklaring på ændringerne.

Venlig hilsen
Grethe Jensen

Mette Fløjborg

Kære Grethe!

Der er ingen ændringer i brugen af forum. Jeg har blot forsøgt at uddybe øverst, at man skal huske at bruge de rigtige grupper inden man skriver et indlæg.

Derudover har jeg sat placeret grupperne i alfabetisk rækkefølge.

Medlemmer kan stadig se 11 grupper og brugere kan se 8 forumgrupper.

Jeg følte ikke, at ændringen var så stor, at jeg behøvede informere. Men det er så hermed gjort. :)
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk

Grethe E. Jensen

ok tak for svar

Venlig hilsen
Grethe Jensen

Erik Nielsen

Det virker lidt forvirrende med den lange overskrift som øverste niveau i Forum.
Det er jo en henstilling som hører hjemme i et indlæg og ikke som overskrift over alle grupper.
Med venlig hilsen
Erik Nielsen, Lystrup

Henrik Poulsen

Fuldstændig enig med Erik...

Der har været ønsker om at navigationstræet skulle være mere overskueligt og dette er da et skridt i den forkerte retning.

Hans Poulsen

#5

Hej Mette

"..placeret grupperne i alfabetisk rækkefølge.."

Hvis du ind under jul ringer til 10 familiemedlemmer eller venner og spørger, om de har en god opskrift på and, står du tilbage med ikke under 15 opskrifter.

Hvis du spurgte de 6.000 medlemmer, i hvilken orden de ønsker de 11, snart kun 10, grupper placeret, vil jeg tro, at du får et sted i nærheden af 9.000 forslag.

I grunden ikke en særlig nem situation for dig.

Der er notorisk adskillige kriterier, der kunne tænkes anvendt, og den med alfabetisk orden forekommer naturlig.

Personligt kunne jeg tænke mig en anden orden, og her går jeg ud fra de værktøjer, som jeg benytter hyppigst, når jeg slægtsforsker enten for mig selv eller i forsøg på at hjælpe andre:

1...AneEfterlysning
2...Metode og teknik
3...Foreningsforhold

Derefter kunne jeg ønske mig *bede-om-hjælp-grupperne* (tydning, opslag) en temmelig høj prioritet efter 1, 2 og 3, og de resterende gruppers placering i hovedoversigten har jeg ikke gjort mig dybere tanker om.

I min aftenbøn vil jeg takke Herren for, at jeg ikke har ansvaret for den endelige udforming.

God weeknd og venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag