Ejendomsoplysninger

Startet af bente rosenborg, 03 Dec 2013 - 16:05

Forrige emne - Næste emne

bente rosenborg

 :)Midtjylland. Herning.Brande,

ca.3 uger har det väret hel sort.Jeg har ringet til dem,men fik ikke noget svar.

Jeg kommer ikke videre .

Jeg skulle behöve en vejviser.eller flere,fra Brande -Fasterholt.1960-1970.

Det er min moster Helene Marie Olsen gift med Ejnar Viggo Jensen.
De får et barn Hans Jensen 1929
De får Poul Robert Jensen 1931 f.i Borup (opslag) 54 Der står at barnefaderen dör inden barnet
bliver födt De bor i Brande 1930 ft.
1946 bliver Poúl konfirmerad. Der står Ejnar Jensen som far(DER ER HAN JO)
1946 bor de i Fasterholt.Den förste sön hans emigrera til Canada.Jeg besöger dem i 1960,da er jeg 10 år.DE Havde en datter ,men enligt min kusine fik Helene 6 börn.Jag kan ikke finde dem.har ringet til folk gået med i Fasterholt borgerforening sidste addresse er Herningvej 63 Brande .Min faster dör der.
Ejnar Viggo Jensen dör ved et skud i en grusgrav.Mdk  46/29   9/8 31.Min moster hed Jensen ved sin
död.Jeg har forsögt alt,men kan ikke finde de andre börn.Min moster er f.31/1 1908.Hun må jo havde
fået alle börnene inden jeg var der .hun var jo 52 år.Jeg har väret på biblioteket det konlige i Köbenhavn, men de fandt ingen vejvisere fra Brande Det blev langt og desvärre lidt rörigt, men jeg
håber nogen kan hjälpe mig.Jeg fik hjälp på biblioteket i Brande med min mosters efternavn. Fra et gammelt telefon nr.Jeg bor i Sverige,så det er lidt svärdt MVH.BENTE ROSENBORG
Med venlig hilsen
Bente Rosenborg
Forsker  I Nicolaisen Mögeltönder
Marie Frederikke Ock Alsted
bente.rosenborg@telia.com