AO Kirkebog mangler og er ikke på listen over kendte fejl og mangler

Startet af Sanne Andersen, 31 Maj 2013 - 21:21

Forrige emne - Næste emne

Sanne Andersen

Hej

AO mangler kirkebog for fødsler 1926-1944 i Toreby Sogn, Musse Herred, Maribo Amt og den står ikke på fejl og mangler listen. Jeg synes ikke lige jeg kan se hvordan man fejlmelder til AO men det er der nok én her der ved.

Med venlig hilsen
Sanne Andersen



Doris Elgaard

Hej Sanne

Vil lige tilføje at de er utrolig flinke til at svare og meddele tilbage når de har fået KB lagt på net,
har selv med held oplevet det

Venlig hilsen
Doris
Venlig hilsen Doris
Ha en god dag

Sanne Andersen

Hej Doris

Det lyder godt - det vil jeg glæde mig til.

Mvh Sanne

Sanne Andersen

Hej igen

Jeg skrev til dem og fik også hurtigt en bekræftelse med besked om, at fejlen nu var registreret og lagt på fejllisten hvilket også stemmer. Der er imidlertid sat kryds i, at problemet er løst men det er nu ikke tilfældet.

Har nogen erfaring med at der evt. går lidt tid fra krydset er sat og til kirkebogen kan ses?

Mvh Sanne

Hans Chr. Baagøe

Hej

Jeg ved ikke, hvor lang tid, der skal gå, men det afhænger nok lidt af, hvor mange bøger/sider, der bliver publiceret. Ved den sidste større udlægning af syd- og sønderjyske kirkebøger, gik der over 1 døgn, inden de sidste kunne ses.

Den bog fra Lolland, du aktuelt manglede, er tilgængelig nu, så din aften er vel reddet?

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe

Sanne Andersen


Sanne Andersen

 :( Nå, glæden varede kun kort - der er stadig kun vielser for perioden.

John Nielsen

Hej Sanne

Fejlen er bare kommet med på fejllisten.
De fødte er i 621/3/020 og den har intet kryds.
Det har derimod 621/3/024 som er viede og den virker også.
Hvor længe det varer, i værste fald indtil fejllisten droppes på grund af overgang til et nyt system.
Jeg må bedrøve dig med at filerne heller ikke er der så der kan ikke gøres noget herudefra.

Hilsen John Nielsen

Sanne Andersen

Hej John

:P krydset var der nu tidligere men okay, jeg må bare vente  :)

Hilsen Sanne