Lost relative in Danmark

Startet af Bjarne Pedersen, 09 Jan 2011 - 04:21

Forrige emne - Næste emne

Bjarne Pedersen

Hi
I'm new here
But I do hope someone can help me find lost relative
I have and am using Arkiveronline.
My Grandfather was Peter Daniel Lerbæk Pedersen b. 19-02-1884 d. 11/01/1966
He was for many years a Journalist for the local paper in Kerteminde
Married to Morentsie Sørensen b. 04-06-1887 d. about 1972 they had 6 children
Knud Børge Lerbæk Pedersen b.13-05-1913 d. about 1991, Poul Elun Lerbæk Pedersen b. 13-01-1915 d. ?, Kaj Henry Lerbæk Pedersen b. 04-03-1917 d. 22/01/1978, Christal Elisabeth Lerbæk Pedersen b. 30-07.1918 d. about 1994, Verner Ingolf Lerbæk Pedersen b. 17-04-1924 d. 22/09/2010 and the missing one is Svend Lerbæk Pedersen.

Thank you
Bjarne

Jørgen Sørensen

Take a look here, it is a link.- http://www.statstidende.dk/default.aspx?pg=35.1.-1.-1&index=1&p=1,y&date1=09.01.2010&date2=09.01.2011&SearchType=1&mode=2&c=0&r=0&SearchTerm=Ingolf+Lerb%c3%a6k+Pedersen

Oversættelse fra Dansk til Engelsk
there are some addresses to try to find them in www.krak.dk or www.dgs.dk
It is family, maybe they can help you. I don like write phone number on people.
Yo got a mail.
Venligst Jørgen - 2300

Bjarne Pedersen

Thanks Jørgen

I will try the links you provided

Bjarne

Jørgen Sørensen

I am curious whether you make contact, remember the email I sent you.
Venligst Jørgen - 2300

Bjarne Pedersen

Hi Jørgen

I am going to ring my sister again tonight
ask some more questions.
The problem is to understand each other.

Bjarne

Bjarne Pedersen

Tak Jørgen
Som du kan se, at jeg ikke kan tale meget danskselv om jeg er dansk af fødsel i SvendborgJeg bor i Australien jeg kom her, da jeg var 13 Bent Lerbæk Pedersen er faktisk min fætter og jeg harhans adresse og telefon nr.Jeg har faktisk alle mine fætre adresser, men for nogle mærkelig grundDe ignorerer mit spørgsmål om Svend, Hvorfor?Der kan være nogle skjulte årsag bag det hele.Jeg har tænkt mig at prøve de links du har givet mig at se, hvad det kan afdække for mig.
Regards Bjarne

Bjarne Pedersen

Citat fra: Bjarne Pedersen Dato 10 Jan 2011 - 03:52
Tak Jørgen
Som du kan se, at jeg ikke kan tale meget dansk selv om jeg er dansk af fødsel i Svendborg Jeg bor i Australien jeg kom her, da jeg var 13 Bent Lerbæk Pedersen er faktisk min fætter og jeg har hans adresse og telefon nr. Jeg har faktisk alle mine fætre adresser, men for nogle mærkelig grund De ignorerer mit spørgsmål om Svend, Hvorfor? Der kan være nogle skjulte årsag bag det hele. Jeg har tænkt mig at prøve de links du har givet mig at se, hvad det kan afdække for mig.
Regards Bjarne