Problemer med "at holde på" DIS?

Startet af Rose Marie Spooner, 18 Mar 2013 - 13:43

Forrige emne - Næste emne

Rose Marie Spooner

Hej!
Jeg har det problem, at jeg ikke kan "holde på" DIS, hvis jeg vil søge på noget andet, mens DIS er på.
Søger jeg på noget andet er DIS forsvundet, selvom jeg benytter minimer-tasten.
Kan jeg få et godt råd, for det er træls, at skulle hele vejen forfra med at locke ind.
Med venlig hilsen
Rose Marie Spooner

Finn Hansen

Hej du

Øverst yderst til venstre har du en tekst "Filer" tryk på dette og vælg opret/åben et nyt faneblad.

Så trykker du på "Home" ikonet øverst et eller andet sted på din skræm i øverste linje, i Firefox er det et lille grå hus. Så starte din nye faneblad med f.eks. Google, hvis det er den du bruge som opstartsbogmærke når du starter din browser. I din Browser kan du også trykke på det lille "+" tegn der er til højre for teksten DIS et eller andet, så åbner din browser et nyt faneblad, og du trykke så på HJEM eller det grå hus i Firefox, så har du evt. Google at fortsætte fra.

Hvis du så vil kikke på noget, som du var i gang med på Dis, da klikker du blot på det venstre faneblad, hvor der står DIS et eller andet.

Den var skåret så meget ud i pap jeg umiddelbart kan ud fra din beskrivelse af dit problem, håber den løser dit problem.

Venlig hilsen
Finn Hansen

Rose Marie Spooner

Hej Finn!
Tusind tak for dit svar. Det må jeg lige arbejde lidt med, men jeg håber, at det lykkes.
Mvh Rose Marie