Garnisions Sygehus/Assistens Kirkegård

Startet af Torben Larsen, 17 Mar 2013 - 06:34

Forrige emne - Næste emne

Torben Larsen

Jeg har fået at vide at Skibsbygger Hans Theodor Davidsen døde på Garnisions sygehuset 20-11-1891.
derefter skrives der Statsarkivet juli-dec 1891 nr.6978. Blev begravet Holmens sogn Assistents  kirkegård  juni1876-jan 1892  side 80 nr.150. Jeg bor i Australien og kan ikke finde nogle af disse oplysninger på nettet. Er der nogen der kan hjælpe.
Torben Larsen

bente lindhardt

Jeg har kigget efter ham i Holmens sogn og Skt Poul uden at finde ham.

Hilsen
Bente Lindhardt

Gitte Johansen

Holmen   4   Mænd Nørre Assistenskirkegård   3-021-104   1876-1892   D

http://www.denjyskekirkebog.dk/LAK/021.htm


Jeg tror den mangler, men måske er der en (Jesper Skov eller John Nielsen), der ved, om man kan finde den.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

bente lindhardt

Hej Torben.

Jeg har været på Stadsarkivet i dag, og der står ganske rigtigt, at han er begravet fra Garnisons til Holmen.
Han boede Ulvegade 13

Hilsen
Bente Lindhardt

John Nielsen

#4
Hej

Det ser ikke ud til at filerne er der, beklager.

Hilsen John Nielsen

PS
Jeg kan se at Daisy har en masse dobbeltregistreringer i Holmen, så det er sikkert det AO ikke kan finde ud af.
f. eks. er 103 og 104 registreret sammen, ligeså 105 og 106.
102 mangler også, og den er registreret sammen med 101.

Grunden var at LAK havde svært ved at nå registreringen inden den store færdiggørelsesceremoni.
Fejlen blev påtalt dengang og en rettelse af manglerne blev sat igang, men intet blev rettet.

Torben Larsen

Tusind tak for jeres hjælp, jeg ved nu at han havde et fald på kanonbåden "Krigeren" jeg kunne bare ikke forstå at jeg ikke kunne finde ham i kirkebøgerne.
Igen tak, Torben Larsen