Forlade en tråd

Startet af Kate Rossing, 04 Feb 2013 - 23:31

Forrige emne - Næste emne

Kate Rossing

Jeg har for længe siden fået hjælp i en tråd om opslag i ancestry. Tråden er kæmpestor fordi Rikke gør et utrætteligt arbejde for os, men jeg har fået den hjælp jeg kunne få og vil gerne forlade tråden.
Jeg trykker altid "vis nye svar til dine beskeder" som det første når jeg kommer på, for ikke at gå glip af svar, men nu kommer der jo ikke svar til mig mere. Kan jeg forlade tråden og i så fald hvordan?

På forhånd tak.

Kate
Hilsen Kate Rossing

Jens Peter Lieberkind

Det er måske ikke helt logisk, men hvis du er inde i tråden kan du klikke på Abonnér-linket i toppen og bunden. Når du allerede abonnerer på tråden, vil du så blive spurgt om du vil >>fjerne abonnement<<.

Hvis du vil forlade flere tråde på en gang, behøver du ikke besøge hver enkelt tråd, men kan gøre det ved at klikke på Profil-linket, og så vælge "Abonnement og e-mail" ude til venstre. Her får du en oversigt over alle tråde du abonnerer på, og du kan så markere de tråde du vil forlade og derefter klikke på "Afmeld" under oversigten.

Mvh.
Jens Peter

Arne Feldborg

Jeg tror ikke det er "Abonner" Kate har problemer med. Medmindre da der er en sammenhæng mellem de to ting?

Det hun efterspørger kan så vidt jeg ved ikke umiddelbart lade sig gøre.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Jens Peter Lieberkind

Jeg skulle til at sige dig imod, men efter yderligere forsøg ser det desværre ud til at du har ret. Jeg var sikker på at det var rigtigt, netop fordi det vist er det eneste der bare minder om det Kate efterlyser. Og det hun efterlyser burde da bestemt da være muligt.

"Welcome to the Hotel California..."

Arne Feldborg

Jeg skal ikke kunne sige om det burde være muligt.

Det hun gør er jo at bede om at se alle nye indlæg i alle de tråde hun selv har postet i. Og det er jo lige præcist det hun får.

Man kunne så argumentere for, at der burde være en form for forældelse. Heroverfor vil andre nok hævde, at det netop ved nye postninger i meget gamle tråde er ekstra vigtig, at blive gjort opmærksom på det.

Problemet her opstår jo fordi den tråd der er tale om ikke kører over eet enkelt emne, men fortsætter kontinuerlig, selv om emnerne (og deltagerne) skifter hele tiden.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Kate Rossing

Tak for svarene Jens og Arne.

Jeg havde prøvet det med abonnér og fandt ud af at det ikke virkede.
Nå, problemet er ikke større end at jeg lever med det. Det er rigtigt at der kun kommer svar lige i den nævnte tråd, fordi den er uendelig, alle andre tråde dør jo ud efter kort tid og funktionen med at kunne se svar til sine beskeder via linket, er genialt, så mister man ikke svar fordi man lige har glemt tråden efter en tid.

Hilsen Kate
Hilsen Kate Rossing