Spørgsmål og besked fra Forum på Google

Startet af Inge Merethe Christensen, 30 Jan 2013 - 18:44

Forrige emne - Næste emne

Inge Merethe Christensen

Jeg er ret ny i dette forum, men har allerede flere gange fået hjælp til at komme videre, hvilket jeg har været meget glad for.

Det undrer mig dog, at jeg ved søgning på eks min mormors navn på Google kan læse mine egne spørgsmål og forklaringer.
Jeg troede, at det jeg skrev her, forblev her i dette forum.

Det er ikke alt i familiens historie, der vedkommer hele Danmark - eller resten af verden. Det vil betyde, at jeg fremover tænker en ekstra gang, før jeg skriver noget.

mvh   Inge Merethe
Inge Merethe

Christian Grøndberg

Hej Inge Merethe,

Det er vel kun de sider som kræver login, der ikke bliver fanget af søgerobotterne. Det gælder bl.a. de foraer, hvori du kun som medlem kan tilgå.

Med venlig hilsen
Christian

Inge Merethe Christensen

hej Christian

Tak skal du ha', så har jeg forstået.

Man skal jo være medlem og logget ind for at skrive - men ikke for at læse indlæggene.

mvh   Inge Merethe
Inge Merethe

Peter Bøjesen Jensen

Citat fra: Inge Merethe Christensen Dato 30 Jan 2013 - 18:44
Jeg troede, at det jeg skrev her, forblev her i dette forum.

Det er ikke alt i familiens historie, der vedkommer hele Danmark - eller resten af verden. Det vil betyde, at jeg fremover tænker en ekstra gang, før jeg skriver noget.

Hej Inge Merethe

Du kan jo så også vende det rundt til noget positivt.

Ved at søge på google, kan du få nogle resultater op fra Forum, som du kan bruge i din forskning.
Hilsen
Peter Bøjesen Jensen, 2650 Hvidovre
www.boejesen.dk

Arne Feldborg

Citat fra: Inge Merethe Christensen Dato 30 Jan 2013 - 20:42
Man skal jo være medlem og logget ind for at skrive - men ikke for at læse indlæggene.
For lige at få det helt på plads:

Man skal være medlem eller registeret bruger og logget ind for at kunne skrive i de 8 åbne grupper. Men alle kan læse, herunder også søgerobotter som Google m.fl.

Man skal være medlem, og logget ind som sådan, for at kunne læse og skrive i de 4 lukkede grupper. Dvs. her kommer bot'erne ikke.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Inge Merethe Christensen

Tak for alle svarene.

Det er dejligt at ha' fået styr på tingene.
Dvs. Arne nævnte 8 åbne og 4 lukkede fora, og dem har jeg ikke styr på endnu - men vil selvfølgelig gerne ha' det.

mvh   Inge Merethe
Inge Merethe

Eli Lothardt Dahl

Hej Inge Merethe

det er meget nemt  :D

lige over de sidste fire grupper står der "For medlemmer". Det er kun medlemmer, som har logget sig på, der kan se, oprette og svare disse fire grupper.
Venlig hilsen

Eli-Grenaa

Inge Merethe Christensen

Tak til dig Eli

Det er jo enkelt.
Der er meget jeg skal ha' sat mig ind i.

mvh   Inge Merethe
Inge Merethe