Ethel Margaret Hjort Rasmussen f. Svendsen. dødsfald ?

Startet af Diana Karlsen, 09 Nov 2012 - 00:27

Forrige emne - Næste emne

Diana Karlsen

Hej!

Jag vill veta när min farmor dog och vart.
vet att et skall ha skett någon gång på 1960-talet kan tänkas 1962.
mvh Diana

bente lindhardt

Hej Diana.

Det er næsten umuligt at finde din farmors død, når du ikke ved, hvor i Danmark hun boede. Kirkebogen fra Hillerød over døde i tidsrummet 1960-1969 er ikke lagt på nettet endnu.

Hilsen
Bente Lindhardt

Diana Karlsen

Vet bara var hon var född:/ knudsker bornholm.

Diana Karlsen

Fått information av min farfar som jag inte haft någon kontakt med att hon skall ha bott på christinelund ved viken,men hun var hemma hos si n pappa o stedmamma, i köbenhavn på besög når hun blev hastig sjuk och blev indlagt på bispebjerg hospital, to dage senere döde hun ,hun ligger begrav på mindeslunden der.hun döde den 25-10-63.

Så om någon kan finna fram denna information i kyrkoböckerna m.m.

bente lindhardt

Hun er ikke død på Bispebjerg hospital i oktober 1963.

Hilsen
Bente L

Diana Karlsen

Ok:/ men det är ju den information jag fått:/

bente lindhardt

Jeg har også set efter, om hun var død på Rigshospitalet i oktober 1963, men det var hun ikke.

Hilsen
Bente L

Lissa Pedersen

Jeg har også kigget i Bispebjerg, Brønshøj og Kapernaum sogne, men der er hun heller ikke at finde.

Hilsen Lissa

Diana Karlsen

Det verkar så mystiskt:/ Väldigt konstigt att vi inte kan finna hennes död stående någonstans. Men det skall var den 25 /10 1963.

Så här skrev min FARFAR till mig :


hej ,vi bode på christinelund ved viken,men hun var hemma hos sin pappa o stedmamma, i köbenhavn på besög når hun blev hastig sjuk och blev indlagt på bispebjerg hospital, to dage senere döde hun ,hun ligger begrav på mindeslunden der.hun döde den 25-10-63.

Hmm... Hur skall vi kunna finna dessa dödsuppgifter?Det verkar ju vara omöjligt.

Mvh

bente lindhardt

#9
Hvor boede din farfars bedsteforældre i København og hvad hed de? og hvor gammel var din farfar på det tidspunkt i 1963?

Jeg har desuden kigget i den kirkebog, som Christinelund tilhører og den kirkebog, hvor begravede i Mindelunden hører til men uden resultat.

Hilsen
Bente

bente lindhardt

Hej Diana.

Jeg har været på Stadsarkivet i København i dag og set efter din farmor i begravelsesprotokollerne:

Ethel Margrethe Hjort Nielsen f. Svendsen
født 23 april 1929 på Bornholm
død 25 oktober 1963 på Bispebjerg sygehus
Blågård sogn
begravet 30 oktober 1963 i fællesgraven på Bispebjerg kirkegård
gift med landmand
bopæl:
C/O Svendsen Blågårdsgade 29

dødsfaldet er registreret i:
Blågård sogns kirkebog 1948-1989 opslag 151

Hilsen
Bente Lindhardt

NB! også sendt til din private mail

Lissa Pedersen


Diana Karlsen

Tackar er så himla mkt båda två för all hjälp! TUSEN tack=)