Søger min halvsøsters død og begravelse omk 1965 - 66 Roskilde?

Startet af Johanne Geertsen, 10 Okt 2012 - 01:48

Forrige emne - Næste emne

Johanne Geertsen

Hej Forum!
Jeg søger min halvsøsters død og begravelse, jeg mener hun blev begravet i Roskilde omkring 1966.

Hedvig Lilllan Elinor Hansen Svendsen f.d. 12.05.1945 i Væggerløse, Falster Sønder, Maribo
mere ved jeg endlig ikke om hende.

Er der nogen som vil hjælpe lidt, hvis det er muligt at finde noget på hende?
På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Hanne Geertsen
Bruger Slægtsprogrammet
Brother´s Keeper
Medlem af DIS 11298

Jette Mejnertsen


Hej Johanne.

Har du søgt i AO? Roskilde er dækket i det tidsrum.

vh

Jette Mejnertsen
4340 Tølløse

Johanne Geertsen

På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Hanne Geertsen
Bruger Slægtsprogrammet
Brother´s Keeper
Medlem af DIS 11298

Johanne Geertsen

Det er ikke rigtig lykkes mig at finde Hedvig, kunne godt bruge et par øjne mere :)
På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Hanne Geertsen
Bruger Slægtsprogrammet
Brother´s Keeper
Medlem af DIS 11298

Vivi Winther

Hej Johanne, ligger lige et link ind til din tråd  der har oplysninger om din halvsøster

http://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php?action=printpage;topic=28017.0

Har lige tjekket død kvinder 1965-1967 Roskilde Domkirke, Roskilde Skt Jørgensbjerg 1965-1966, Roskilde Vor Frue 1965-1966, Bispebjerg 1965-1967, Rigshospitalet 1965-1967, Hvidovre 1965-1967 alt uden at finde Hedvig  ???

Hvad har du der fortæller om hendes dødsår skulle være 1965-1966??

Har du forsøgt Borgerservice i din egen kommune og fået oplysninger om jeres moder, såfremt hun er død efter 1968 har hun cpr nr og blot du har hendes fødselsdato/år kan du få oplyst hvad der er om hende og hvor mange børn mv?? Dette koster kr 50-60 alt efter hvor i landet man er. Her vil din søsters døds dato også komme frem, fortvivl dog ikke hvis du bliver afvist af Borgerservice det sker, men er da et forsøg værd  :).

Held og lykke

Mvh

Vivi


"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Johanne Geertsen

Hej Vivi!
Jeg var 17 år i 1966 da Hedvig døde, mange år efter fandt jeg et brev som en sagføre hade sendt til min mor, hvor hun arver Hedvig men jeg har desværre ikke dette brev  mere. Men sagen har været længe under vejs, så hun kan godt have været død nogen år før.
På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Hanne Geertsen
Bruger Slægtsprogrammet
Brother´s Keeper
Medlem af DIS 11298

Ingelise Edelfeldt Jacobsen

Hej Johanne

Hedvig Lillian Elinor død 23 januar 1966 på Amtssygehuset i Glostrup, begr. 29 januar på Haraldsted Kirkegård. Ved sin død boede hun i Ballerup.
Se Glostrup 1966-1967, opslag 158.

mvh Ingelise Jacobsen

Mette Lund

Hej Johanne

Se også Haraldsted kirkebog 1960-1965, opslag 50. Her står navne på hendes plejeforældre samt dato for skifteretsattest.

Mvh.
Mette

Vivi Winther

Hej Johanne, jeg føler en glæde over, at der er fundet din halvsøsters død  ;), således kan du endeligt komme videre med din slægtsforskning, uden at trævle div. kirkebøger for døde kvinder. Og med et smil på da du har sat årstal 1965-1966, og det så er januar 1966  :).

Held og lykke

Mvh

Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Johanne Geertsen

#9
Hej Vivi!
Det er pænt af dig du vil hjælpe mig, du skal have 1000 tak for hjælpen. Jeg er også glad for det Vivi, jeg husker min mor var meget ked af det, hun havde en hård skilmisse dengang Hedvig var kun 8 - 9 måneder da hun kom på Nysted Børnehjem. Men nu har jeg da fået hende fundet. :)

Hej Ingelise,du skal også have 1000 tak for hjælpen.
På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Hanne Geertsen
Bruger Slægtsprogrammet
Brother´s Keeper
Medlem af DIS 11298

Johanne Geertsen

På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Hanne Geertsen
Bruger Slægtsprogrammet
Brother´s Keeper
Medlem af DIS 11298

Johanne Geertsen

Jeg er meget glad for fundet af min søster. Jeg kunne nu godt tænke mig om det er muligt at finde noget på hedvigs plejeforælder.

Plejebarn hos Møllerarbejder  Jens Christian Hansen &
Ellen Margrethe Hansen
Haraldsted, Ringsted, Sorø ?
På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Hanne Geertsen
Bruger Slægtsprogrammet
Brother´s Keeper
Medlem af DIS 11298