Teksten vælter eller hopper

Startet af Hans Poulsen, 20 Maj 2012 - 08:38

Forrige emne - Næste emne

Hans Poulsen

Flere gange har jeg læst om slægtsforskere, som havde besvær med teksten, når de svarede på et indlæg i DIS-grupperne.

Mærkeligt nok var det en art trøst for mig, at de sad og led med og under it-problemer, for så var jeg da ikke den eneste i verden, der tit døjer med alt dette nymodens pjank.

Da problemet ikke var mit, sprang jeg hurtigt til næste næste tråd.

Skæbnen har nu indhentet mig, og den sidste uges tid har det drillet, så jeg er ved at blive vanvitttig.

Mens jeg svarer på et indlæg, bliver den tekst, jeg sidder og skriver, væk fra synsfeltet, men når jeg trykket på *forhåndsvisning*, er mine beåndede ord, hvor de skal være.

Hvad gør jeg galt, og hvordan redder jeg mig ud af denne elendige situatíon?

Én dag til, hvor jeg sidder og græder ned i mit lommetørklæde på grund af drilleriet, orker jeg næsten ikke.

Venlig hilsen og god søndag
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Lis Petersen

Hej Hans!

Tryk "Funktioner" (øverst til højre)
tryk "Indstillinger for kompabilitetsvisning"
tilføj "slaegtogdata.dk.

Så er dit problem løst. :)

Venlig hilsen og god søndag.
Lis
Lis Petersen - 3000

Hans Poulsen



Kære Lis

Tak for rådet - denne tak er samtidig en prøve på, om operationen er lykkedes, og indtil nu har der ikke være noget hopperi.

Nu lægger jeg det våde lommetørklæde til vask og går glad og lettet en solskinsrig søndag i møde.

Venlig hilsen og ligeledes god søndag til dig
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag