KB Skt. Matthæus Kbhv. opsl. 188

Startet af Yvonne Jeppesen, 18 Nov 2010 - 18:33

Forrige emne - Næste emne

Yvonne Jeppesen

Hej!

Kan jeg få hjælp til tydning af alt, hvad der står under bemærkninger her:

Kirkebogen for Skt. Matthæus sogn i København 1893-1896 (nr. 2 i rækken) fødte piger.
Det drejer sig om opslag 188, nr. 82 - Sigrid Elisabeth Jønsson.

Jeg kan naturligvis læse en del af det, der står i bemærkninger, men det glipper lidt for mig her og der.

Venlig hilsen
Yvonne Jeppesen

Og hvis jeg får hjælp, så på forhånd tak!

Jeg er ikke helt klar over, hvordan man får afsluttet et indlæg med tak, så alle kan se, at den indsender har fået hjælp


Lissa Pedersen

Hej Yvonne,

Kan desværre ikke hjælpe dig med tydningen, men ville lige skrive til dig, at hvis du vil takke osv., så trykker du på "rediger"-knappen i dit indlæg og retter forrest i overskriften. Skriver f.eks. "Tak/mange tak - løst".

Mvh Lissa

Anne Mortensen

Anmærkning der breder sig ind over kolonnen Fadder.

10 md. Oehlenschl.g 69(?) Oehlenschlægergade
Mag.skr. 15.5.95 Kbhavn
Bø. ikke legalt Fødehjem

Fru Sigrid Elisabeth Nielsen f. Jønsson fører i Henhold til Bevis, udstedt af
Frederiksberg Politikammer 28. oktbr. 1937, Familienavnet Nylsø. Fulde navn:
Sigrid Elisabeth Nylsø jfr. Alm. J. o.s.v.
----------------------------------

Jeg er ikke helt klar over, hvordan man får afsluttet et indlæg med tak, så alle kan se, at den indsender har fået hjælp

Når du har fået de svar/hjælp du ønsker skriver du et nyt indlæg til slut i dit indlæg - ligesom du skrev dit første indlæg.
Ved at gøre det på den måde får de der har Abonneret på dit indlæg besked til deres mail om der er et nyt indlæg.

Du kan også selv følge dit indlæg ved at trykke på Abonner og få en mail til din egen mailbox når der er nye svar.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Anne Mortensen

Lige en kommentar til Lissa's indlæg.

Hvis man bruger den fremgangsmåde er det absolut ikke sikkert at de eller den person der har hjulpet ser dette.
Der kommer ikke besked til hjælpernes mailbox.

Det må være den korrekte måde at man lige skriver et indlæg hvis man ønsker at takke.

At man så også kan skrive Løst i emnelinien er vel OK.

Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Anne Mortensen

Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770