De flyttede til Kbh. omkring 1908?

Startet af Bodil Nielsen, 17 Nov 2010 - 20:38

Forrige emne - Næste emne

Bodil Nielsen

Jens Peter Olsen  f. 15-12-1860 i Frederiksværk og hustru Karoline Olsen i Vijby Sogn Frederiksborg amt viet 30-7-1881 kirke? Har kunne følge dem til ft. 1901 da boede de jernbanegade 110 Hillerød Fredriksborg amt. jeg kan se på min farmor og farfar vielseatt. fra den 26 sep. 1908  da  står der bare  bor nu i kbh.  Har søgt i næsten  alle de sogne der er er lagt ud i arkivalionline  evt. efter deres dødsatt.  Årstal på det kender jeg ikke mener at de mugligvis er blevet begravet på Bispebjerg kirkegård. Håber der er nogle der kan hjælpe mig da jeg er kørt fast.
Hilsen Bodil fra odense

Egon Sørensen

Hej Bodil!


Jens Peter Olsens vielse skal tjekkes på AO.


IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0
  Denmark
Search Results  | Download | Print 

--------------------------------------------------------------------------------

   
JENS PEDER OLSEN Pedigree
  Male   Family
   

--------------------------------------------------------------------------------
Event(s):
Birth: 
Christening: 
Death: 
Burial: 
   

--------------------------------------------------------------------------------
Marriages:
  Spouse:  CAROLINE OLSEN  Family
  Marriage:  30 JUL 1881   Hillerod, Frederiksborg, Denmark


Mvh.

Egon Sørensen



Anette Eriksen

#2
Hej,

Prøv at kigge på dette registerblad fra politiets registerblade. Det er ikke det helt rigtige fødselsår, men jeg tror nu alligevel, at det er den rette familie. Husk også at trykke: Vis modsat side. Her står flere adresser.

http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=1734952&backside=0

Mange hilsner¨
Anette Eriksen

Eva Morfiadakis

Jag hade funnit detsamma som Anette, en minut senare.

Eva M
Eva M

Bodil Nielsen

 Tak  for hjælpen. Jeg tror det er det rigtig da jeg også et sted har set hans fødseldato til den 15-12- 1856.