Problem med at søge en gammel besked frem ?

Startet af Mari-Ann Herløv, 03 Mar 2012 - 17:47

Forrige emne - Næste emne

Mari-Ann Herløv

Hej Alle..

Jeg er temlig ny i dette medie.. (Har lige meldt mig ind). Så jeg ved ikke, om det her jeg skal stille mit spørgsmål!

Jeg googlede tidligere idag en af mine aner og frem kom et hit fra Dis-Forum : AneEfterlysning, hvori denne slægtning var nævnt. Indlæget er skrevet 07/02-10. Jeg har forsøg at søge efter beskeden, men intet kommer frem. Er det fordi et er så længe siden den er skrevet? Eller gør jeg noget forkert?

Jeg vil vældig gerne have kontakt til ham, der skrev. Vi vil nemlig have stor udbytte af at udveksle informationer. Da hans Oldemor er søster til min farfar.. (Og hende ved jeg ikke så meget om).

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig  :)

Med venlig hilsen

Mari-Ann Herløv
Med venlig hilsen

Mari-Ann Herløv

Inger Buchard

Du skal søge indlæg fra før 7/10-2010 i det gamle forum på http://www.dis-danmark.dk/forum

mvh
Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Jørn Christiansen

Hej Mari-Ann

Velkommen i DIS Forum, det du søger er måske i det gamle forum:
http://www.dis-danmark.dk/forum/index.php
Tryk på "Søg" og prøv om du kan finde det du søger.
Venlig hilsen
Jørn
6950
www.christrup.eu
Vær venlig IKKE at bruge »Pers. besked«; send mail til: joern@christrup.eu

Mari-Ann Herløv

Hej Inger og Jørn.

Tak for jeres svar / hjælp..
Jeg har nu fundet den gamle besked frem. Men jeg kan ikke få lov at besvare den ?

Man skal åbenbart være registreret, først.. Men er DIS-Forum ikke det samme som dette forum, bare en "ældre model"?

Når jeg vil logge mig på, kommer denne besked :
"Brugernavnet eller adgangskoden blev ikke fundet eller er inaktivt. Prøv igen."

Hvad pokker gør jeg forkert?

Med venlig hilsen

Mari-Ann Herløv








Med venlig hilsen

Mari-Ann Herløv

Inger Buchard

Du kan ikke skrive i det gamle DIS-Forum længere. Hvis du vil svare folk, må du finde deres mailadresse; den kan gemme sig bag afsendernavnet - hvis den stadig er aktuel.

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Mari-Ann Herløv

Hej Inger.

Mange tak for dit hurtige svar.. Det vil jeg prøve.

Ellers må jeg skrive i AneEfterlysning og se om han ser, at jeg efterlyser info om hans Oldemor og mormor..

Endnu engang tak. :-)

Hilsen Mari-Ann
Med venlig hilsen

Mari-Ann Herløv

Kathrine Tobiasen

Hej Mari-Ann

Hvis du opretter dig som bruger i det gamle forum (du kan ikke bruge login fra det nye forum), kan du stadig skrive i eksisterende tråde; du kan ikke oprette nye tråde.

Problemet er bare, at folk der i sin tid startede trådene i det gamle forum, næppe kommer tilbage og kigger efter, om der skulle være nye svar. Hvis du lægger oplysninger ud, vil du risikere, at de ikke bliver læst at rette vedkommende. Derfor er det bedre at sende en mail til dem, du gerne vil i kontakt med.

Hvis du har problemer med at finde mailadresserne - folk kan have haft skjult adresse - må du gerne sende en mail til mig. Jeg kan hjælpe dig med adresserne.
Med venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Moderator

Bliv medlem af Danske Slægtsforskere. Det koster kun 290 kr. pr. år.

Mari-Ann Herløv

#7
Hej Kathrine..

Jeg fandt en "e-mail" adresse bag afsender navnet.. Men desværre er det nok en død (læs: gammel) mail adresse eller en der er oprette til brugen at DIS..

Jeg har skrevet til denne adresse, men indtil videre uden resultat  :-[..

Jeg vil meget gerne have hjælp fra dig... Men som der står i dette forum, kan man ikke i øjeblikket sende personlige beskeder til hinanden.  (Eller har jeg misforstået noget, jeg er som sagt nybegynder på DIS).

Hvor finder jeg din e-mail ?

Ps. Jeg har efterfølgende fundet dig... Så jeg kontakter dig  :)
Med venlig hilsen

Mari-Ann Herløv

Kathrine Tobiasen

Hej Mari-Ann

Personlige beskeder er lige for tiden sat ud af funktion, men hvis du klikker på den lille konvolut under "forfatternavnene", får du adgang til at sende en ganske almindelig mail til vedkommende.
Beklager at det ikke altid er lige nemt at finde rundt i forum  :-[
Med venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Moderator

Bliv medlem af Danske Slægtsforskere. Det koster kun 290 kr. pr. år.

Mari-Ann Herløv

Hej Katrine.

Tak for dit svar:

Citat fra: Kathrine Tobiasen Dato 05 Mar 2012 - 20:09
Hej Mari-Ann

Personlige beskeder er lige for tiden sat ud af funktion, men hvis du klikker på den lille konvolut under "forfatternavnene", får du adgang til at sende en ganske almindelig mail til vedkommende.
Beklager at det ikke altid er lige nemt at finde rundt i forum  :-[


Det der med den lille konvolut, havde jeg regnet ud... Men der er ingen konvolut under dit navn...
Så det tog lidt tid, at regne ud hvor jeg så kunne finde dig.. Men som du har set, lykkes det..

Jeg væbner mig med tålmodighed og venter på svar "fra den gamle tråd"..
Med venlig hilsen

Mari-Ann Herløv