Efterlysning: Stamtavle over slægten Zacho af Th.Sparre

Startet af Jesper Kristensen, 19 Feb 2012 - 18:50

Forrige emne - Næste emne

Jesper Kristensen


Hej Alle,

I min familie har vi haft denne bog men den er desværre gået tabt (ingen ved hvem der evt måtte have den). Jeg har længe haft ønske om at erhverve den for selv at studere den og evt. lade den gå i arv til mine børn engang.

Jeg kunne se i det "gamle" forum at en Ruth Øgelund mente at man måske stadigt kunne købe den. Jeg har længe søgt forgæves både ved arkivarer og på nettet.
Nu prøver jeg så herinde i håb om at nogen kan hjælpe?

Bog info:
Stamtavle over slægten Zacho
Th. Sparre.

Published 1975 by Eget forlag : eksp., Kirkebakken in [Odder.
Written in Danish.

Classifications

Library of Congress

CS909 .Z33 1975

Number of pages
279

ID Numbers

Open Library
OL4317140M

LC Control Number
78357177

Egon Hansen

Jeg mener at den engang kunne skaffes gennem bibliotekerne, og så er det med at komme igang med at skrive af!

Leif Thor Olsen

Hej.

Selvfølgelig kan den bog skaffes via bibliotekerne.

Desuden findes bogen: Slægtsbog for efterkommere efter Erhard Thomsen Zacho, født 1703, snedker på Sønderby Mark, Glud sogn, og hustru Pouline Pedersdatter, deres forfædre og efterkommere. Udgivet i 1964, 52 sider.   8 biblioteker har bogen.

Mvh. Leif

Jesper Kristensen

Tak for svarene indtil videre. Jeg må prøve mig ad med biblioteket.

Jeg lader dog tråden stå åbent i håb om der måtte være nogen som enten har bogen til salg ELLER endnu bedre kender et sted hvor man kan købe den. Så vidt jeg har googlet mig frem til er det et lille lokalt tryggeri i nærheden af odder? Ved dog ikke om det eksisterer mere.

Mogens Sigerstrøm

Hej. Jeg har denne slægtsbog, lige fundet på loftet, hvis du stadig er interesseret kan du kontakten mig på tlf. 65316151
Med venlig hilsen Mogens Sigerstrøm, Nyborg

Ruby

Jesper, har du fået fat i et eksemplar af bogen nu?

Venligst
Helle

Jesper Kristensen

Hej,

Undskyld det sene svar. Gik lige i dvale da der var andre ting der krævede opmærksomhed.
Jeg har endnu ikke fået fingre i en bog men måske giver jeg Mogens et kald hvis han stadigt har den og stadigt er at træffe på det nummer.

Hvis der er andre der ligger inde med den (gerne nærmere det nordjyske) må i endeligt sige til da det ikke er sikkert at jeg kan hverve den ved Mogens.

Mvh
Jesper

R. Øgelund

Hej Jesper.

Vil lige høre om du har fået fat i slægtsbogen?

Venlig hilsen
Ruth

Hans Mikkelsen

CitatDesuden findes bogen: Slægtsbog for efterkommere efter Erhard Thomsen Zacho, født 1703, snedker på Sønderby Mark, Glud sogn, og hustru Pouline Pedersdatter, deres forfædre og efterkommere. Udgivet i 1964, 52 sider.

Denne bog har jeg som Word fil, hvis du er interesseret i den kan jeg sende filen til dig.

Venlig hilsen

Hans Mikkelsen


R. Øgelund

Hej Hans.
Jeg har fået Erhard slægtsbogen af dig, for snart længe siden  :)
Tror jeg vil sende privat besked til Jesper, hvor han måske kan få fat i bogen, ikke sikkert han ser herinde. god weekend
venlig hilsen
Ruth