Borgerlige vielser 1851-1961 er tilgængelige

Startet af Michael Lundegaard Augustesen, 16 Nov 2011 - 21:22

Forrige emne - Næste emne

Michael Lundegaard Augustesen

Med venlig hilsen
Michael Lundegaard Augustesen

Den, der sagde "Søg og du skal finde" var ikke slægtsforsker.
www.lundegaard-augustesen.dk

Leif Sommerdal

Rigtig godt.
Jeg fandt en i Kbh i 1893 - men der var ingen i 1900-tallet i Kbh.
Den anden jeg søgte var i Præstø 1937 - desværre gik den kun til 1920.

Men vi er da på rette vej. Tak for informationen
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Anna N Rasmussen

Ja, jeg siger også tak for tippet,

Jeg fandt også en københavnsk én, fra 1895, men havde ikke held med Hillerød 1925, det er nok lige sent nok endnu. Men tak for oplysningen også herfra.

/Anna
Født 1968 i 3400 Hillerød; nu bosat 2860 Søborg.

Håndværkerslægter i Kbh samt købstæderne Fr.sund, Roskilde, Sorø, Slagelse, Korsør, Skælskør, Nyborg, Svendborg. Landsogne i Sorø og Fr.Borg Amter.

Allan Haastrup

Wow for et lækkert link. Desværre var det jeg søgte lige lidt for nyt til den her liste.

Håber den bliver opdateret.

Lene Harling Michaelsen

Hvor dejligt at finde dette link - jeg havde længe ledt efter min oldefars 2. ægteskab uden at kunne finde det I kirkebøger m.m.

Fik så den idé at se om der var nogle datebaser for borgerlige vielser I DK - og fandt denne.

Her var han så  :)

LeneM
Hilsen Lene

John Damm Sørensen

Hvis det har nogen interesse, har jeg skannet vielsesprotokollerne for Skælskør borgmesterkontor for årene 1940-1955. Det drejer sig om ca. 300 borgerlige vielser.
Protokollerne kan hentes her: http://stenkrogen.dyndns.dk/borgerlige-vielser
Hilsen
John

John Damm Sørensen

Citat fra: John Damm Sørensen [1492] Dato 19 Jan 2017 - 23:04
Hvis det har nogen interesse, har jeg skannet vielsesprotokollerne for Skælskør borgmesterkontor for årene 1940-1955. Det drejer sig om ca. 300 borgerlige vielser.
Protokollerne kan hentes her: http://stenkrogen.dyndns.dk/borgerlige-vielser
Hilsen
John

Jeg har også skannet vielsesprotokollerne for Ringsted borgmesterkontor for perioden 10. november 1947 til 2. august 1958. Denne gang drejer det sig om ca. 600 vielser. De kan hentes samme sted.

Hilsen
John