Peter Marius Hedelund Larsen

Startet af Lis Nielsen, 12 Nov 2011 - 12:44

Forrige emne - Næste emne

Lis Nielsen

Jeg har virkelig brug for hjælp og jeg har ikke mange oplysninger at arbejde med.

Jeg har langt om længe fundet ud af min mormors fars navn, han hedder Peder Marius Hedelund Larsen Husmand i Ø. Vraa og det er hvad jeg ved, oplysningerne er fundet i hendes stambog vdr hendes tid på børnehjemmet.....

Jeg har INGEN fødselsdato eller sted,eller hvor gammel han ca er, jeg ved ikke mere end, at han hedder Peder Marius Hedelund Larsen og i 1928 står han til at være husmand i Øster Vraa min mormor er født i Frederikshavn og jeg tror at Østervraa må være et sted i nærheden da min mormors mor opholdt sig i Frederikshavn og omegnen hele livet. Er der mon nogen der kan hjælpe mig.

VH Lis

Mette R Francke

Hei

Har du funnet din mormors dåp i kb ?

Mette
Mette R Francke

Lis Nielsen

ja men der står moderen som fraskilt og der er ingen fader oplyst, min mormorsfar og moderens ægtemand er ikke de samme de er skilt i 1925 og hun er født 5 juli 1927....

Lene Martens

Hej


Krabsen har dette

Øster Vrå Torslev Dronninglund Hjørring  Bebyggelse. Ejerlav eller dele heraf.
Øster Vrå Ukendt   Lemvig lokalitet, Lemvig Kommune, Vråvej

Prøv at se om han skulle være der i folketællingerne 1925 og 1930

mvh Lene

Lis Nielsen

#4
det glemte jeg at skrive jeg har prøvet dronninglund torslev, Lis

Anne Mortensen

For at hjælp dig må du oplyse navnene på de personer du omtaler og ikke morfarfar o.s.v.
Du nævner heller ikke navnet på din mormor eller kirkebog og opslagsgstal.

Det er:

Hjørring
Frederikshavn 1922-1928
opslag 220
Går ud fra det er Gerda Valborg Christensen
-------------------
Selvom du har oplysningerne og har oplyst om dem - kan vi godt lide at se selv  ;)
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Helle Nielsen

Hej

Øster Vrå ligger ca. 20 km. fra Frederikshavn

Hilsen Helle