Til Regelsen

Startet af Egon Knop, 09 Nov 2011 - 22:14

Forrige emne - Næste emne

Egon Knop

Jeg søger oplysning om Mette Marie Petersen født den 22-03-1856 døbt i Horsens Vor Frelser Kirke opslag 130, hun fødte en datter den 05-11-1887 vor frelser kirke i Horsens opslag 238. Hvor er hun begravet

Alice Oppenheim

Ja, fortæl os det, Regelsen  :D

Anna N Rasmussen

Øh ?!?!

Måske dette er et godt eksempel på, hvad der kan få helt nye brugere/medlemmer til at tænke: Hva' dælen er dette da for et sted?

/Anna
Født 1968 i 3400 Hillerød; nu bosat 2860 Søborg.

Håndværkerslægter i Kbh samt købstæderne Fr.sund, Roskilde, Sorø, Slagelse, Korsør, Skælskør, Nyborg, Svendborg. Landsogne i Sorø og Fr.Borg Amter.

Vivi Winther

Hej er det moderen Mette Marie eller datteren Ane Elisabeth, du ønsker begravelses sted på??

Ane Elisabeth er født og hjemmedøbt i Horsens, men kirkelig velsignelse er 19 Aug 1888 i Stilling Kirke.

Til Regelsen, undskyld den var jo til dig  ;)...

Mvh Vivi

"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Hans Poulsen



Egon Knop har nok bare skrevet forkert.

Der skulle have stået: "Til Regelsættet".

Venlig hilsen til Egon Knog og alle andre i tråden
Hns
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Vivi Winther

Godmorgen, den som ingen fejl laver laver som regel ingenting  ;)

der er bare et problem med Ane Elisabeth som skulle være fremvist  i Stilling Kirke de 19 Aug 1888, hun er der ikke  ::) medmindre der er en anden Stilling Kirke end den i Skanderup Sogn, Skanderborg amt!!!

Mvh Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Hans Poulsen



Stilling Kirke

Kirke Stillinge

Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Regelsen

Hej Egon

Så har jeg min internetforbindelse klar igen.

"Er det en form for knopskydning"?

Bør jeg kende den anførte familie?

Som Hans P. skriver: Er det Marie eller Elisabeth, du mangler begravelsen på?
Marie lever endnu i 1902 hvor Elisabeth bliver konfirmeret (st.), & Marie er ikke
begravet i St.!
Venlig hilsen
regelsen