Opslag for en vielse i Sollerod 1942 soges paa Landsarkivet i Kobenhavn

Startet af Kim Melchior, 17 Okt 2011 - 14:20

Forrige emne - Næste emne

Kim Melchior

Hej,

Jeg har lige faaet folgende email fra en ny kunde her i USA.

Hi Kim,
My father Helmuth Lyders-Petersen was born  12/6/1916, my mother, Polly Hansen-Olsen  6/10/1920 , my grandmother, Elisabeth Hansen-Olsen was 5/9, I don't know the year. My sister Helle Lyders-Petersen was born 30/8/1943. I think she was christened in Valby. My parents died here in the States and Helle died in Denmark in 2008.
That is all the information I have about my family.
I hope this is enough to get you started so we can find some information that I can pass on to my children and grandchildren about their Danish roots.
Pete Lyders.

Jeg var i stand til at finde Helles daab i Timotheous Kirken paa ArkivalierOnline og fik der oplyst at hendes foraeldre Helmuth Lyders-Petersen og Hustru Polly Hansen fodt Olsen blev gift i Sollerod Kirke 26 Juli 1942.  Desvaerre er de sidste indforsler for vielser i Sollerod Kirke for den 4 April 1942.

Jeg haaber der er en der er i stand til at foretage dette opslag saa vi kan finde ud af hvor og hvornaar Helmuth Lyders-Petersen og Polly Hansener er fodt.

Paa forhaand tak,

mvh,

Kim  Melchior (USA)


Eva Morfiadakis

#1
On AO you find the marriage in image 14 (marriages 1942-1950) Søllerød/Sokkelund.

Eva M
Eva M



Kim Melchior

Hej,

Jeg siger mange tak.

Jeg ved ikke hvorfor den nederste linie med vielserne fra 1942 ikke kom op paa min skaerm da jeg sogte, udover om det maaske kunne vaere fordi jeg ikke havde faaet sovnen helt gnedet ud af ojnene klokken 5:30 her til morgen da jeg sogte.

Igen mange tak.

mvh,

Kim Melchior (USA)

Eva Morfiadakis

Rätt födelsedatum är

9 maj 1897

(Sct Olai, opslag 242)

Eva M
Eva M