Alfred Rasmus Hansen fodt 25 marts 1885 men hvorhenne? FUNDET

Startet af Kim Melchior, 08 Sep 2011 - 15:56

Forrige emne - Næste emne

Kim Melchior

Hej,

For et par aar siden fik jeg nogle papirer fra min stedfars plejemors  dodsbo. Deribland var der nogle koppe indpodnings attester fra omkring 1910 for nogle born der var i pleje hos hendes sviger foraeldre i det tidsrum. Jeg lagde nogle efterlysninger her i Dis-Danmark og sogte efterkommere til disse born og da jeg mente disse attester burde gaa tilbage til familien hvis der var interesse for dem der. Jeg har lige faaet forbindelse med en son af et af disse born og han er blevet grebet af slaegtsforskningen, saa nu prover jeg at hjaelpe ham igang.

Han har ikke meget at gaa efter. Angaaende hans farfar har han kun oplysninger om et navn paa faderen til et barn fodt udenfor aegteskab. Alfred Hansen forhenvaerende fodermester paa Trudsholm (et gods der tilhoerer familien Scheel i Sonnerup sogn.

Vi var i stand til at finde Alfred i 1906 folketaellingen for Sonnerup sogn hvor han stod som Alfred Rasmus Hansen, fodt 23/3/1885, fodermester

Vi haaber paa at der er nogen der kender noget til denne Alfred Rasmus Hansen og som kan fortaelle os hvor han er fodt og eller hvor han dode,eller andre oplysninger om ham.

Paa forhaand tak,

Kim Melchior (USA)

Jeg harlige faaet en persolig besked med oplysninger om hvor han var fodt.

Kim