Axel Johan Mathiasen

Startet af Viviann Øriis Jørgensen, 30 Okt 2010 - 14:04

Forrige emne - Næste emne

Viviann Øriis Jørgensen

Min Biologiske far er Axel  Johan Mathiasen født: 10. februar 1914, Vor Frelser, Sokkelund, Kbh. Opslag 23; men hvor boede han efter 1916? og hvornår/hvor er han død(ca. 1970)?
Ved fødslen boede hans forældre Prinsessegade 69 A st. men jeg har ikke kunnet finde hverken ham eller hans forældre i kirkebøger eller folketællinger efter Axel's fødsel.
Axels forældre er: Johan Rasmus Mathiasen født 6. juli 1887 i Kbh - men hvor i Kbh??
Johan blev viet i Skt. Paul Kirke, Sokkelund, Kbh. 7. juli 1912 til Axel's mor: Olga Laura Pouline (f. Hansen) født: 1. august 1892 og boede på det tidspunkt begge hjemme hos deres forældre i henholdsvis Dronningensgade og Olfert Fischersgade.
Efter min mor, Inger Emilie og Axel blev skilt (ca. 1949) giftede han sig igen og fik, så vidt jeg ved, et par børn mere, som er mine halvsøskende....
Venlig hilsen
Viviann Øriis Jørgensen
Med venlig hilsen

Viviann Øriis Jørgensen

Jette E. Toftegaard Pedersen

Med de oplysninger, du allerede har, tror jeg du kan få oplysninger på folkeregistret om dødssted og tidspunkt.

Med venlig hilsen

Jette (medlem 7167)
6000 Kolding

Anne Mortensen

Axels forældre er: Johan Rasmus Mathiasen født 6. juli 1887 i Kbh - men hvor i Kbh??

København
Den Kgl. Fødselsstiftelse 1886-1891
6-7-1887
opslag 46
Forældrene bliver viet i Vor Frelser 27.11.1887
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Viviann Øriis Jørgensen

Tusind tak for hjælpen!

Vilsen hilsen

Viviann Øriis Jørgensen
Med venlig hilsen

Viviann Øriis Jørgensen