Slet -Sebber Kb 1701 1771 fundet på Family Search,mangler opslag

Startet af Inger Huus, 12 Jul 2011 - 19:24

Forrige emne - Næste emne

Inger Huus

Hej
Jeg har fundet nogle slægtninge på Family Search,jeg har fundet en del af dem i KB,men mangler 3 opslag ,håber der er hjælp at hente fra en garvet slægtsforsker
 
Frands Andersen født ca.1717 i Sebber sogn
Anders Skrader født ca.1719 i Sebber sogn
Karen Jensdatter født ca.1728 i Valsted Sebber sogn


og så har jeg Jens Beth født ca.1677 i Sebber sogn,-men der er der vel ingen kirkebog tilgængelig?

På forhånd tak
Mvh Inger Huus

Anne Mortensen

Det ville være fint om du have vist dine fund på FS.

Er det din Frands ?

IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0
  Denmark
Search Results  | Download | Print 

--------------------------------------------------------------------------------

   
FRANTZ ANDERSEN Pedigree
  Male     
   

--------------------------------------------------------------------------------
Event(s):
Birth:  About 1716   Valsted, , Aalborg, Denmark

Christening: 
Death:  24 MAR 1800   

Burial: 
 

--------------------------------------------------------------------------------
Messages:
Record submitted by a member of the LDS Church. The record often shows the name of the individual and his or her relationship to a descendant, shown as the heir, family representative, or relative. The original records are not indexed, and you may have to look at the film frame-by-frame to find the information you want. A family group record for this couple may be in the Family Group Record Collection; Archive Section. (See the Family History Library Catalog for the film number.) These records are alphabetical by name of the father or husband.
-------------------------

Læs den engelske Messages - denne oplysning er ikke afskrevet fra en kirkebog.
Derfor kan han muligvis stå i kirkebogen alligevel.


---------------------------
Gør brug af Krabsen for at vise amtet til dine sogne
http://www.krabsen.dk/stednavnebase/index.php
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Inger Huus

#2
Hej Anne
Tak for din henvendelse,jeg er ikke sikker på det er den rigtige Frantz Andersen du har fundet,jeg skriver lige det ,jeg har fundet
Frands Andersen død 14.7.1757 fundet i KB 1701-1771 opslag 242 40 år gl i Valsted Sebber sogn
viet til Karen Jensdatter d.27.10.1754 -------------------opslag 159,jeg har ikke fundet hendes fødsel ca.1728-deres søn Anders Frandsen født 1755 opslag 116 -begravet d.24.5.1800  opslag 62



Anders Skrader er lidt af et mysterium,jeg har fundet 2 på Family Search der er født ca.!719 de har begge to en datter der hedder Inge Kirstine Andersdatter ,min er født 1755 døbt d 4.9.1755 i Sebber opslag 118 hun dør 18.8.1831  KB 1826-1851 opslag 238
den anden Inger Kirstine er født 1765,det passer jo ikke

Jens Beth født ca.1677  død d.16.1.1771 i Valsted Sebber sogn  -94 år gl.-opslag 255
viet til Karen Jensdatter i 1719-opslag 136
hun er født ca 1701 (ikke fundet)

Håber det kan hjælpe lidt

Mvh Inger Huus



Anne Mortensen

Hej Inger

Mit indlæg var også for at vise man ikke kan tro 100% på FS.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Inger Huus

Hej Anne
Tak fordi du ville prøve at hjælpe mig,den der har sendt oplysningerne til FS,har nok regnet sig frem til ca fødeår.
Mvh Inger Huus