My Heritage

Startet af Mogens Møller Nielsen, 02 Jul 2011 - 13:55

Forrige emne - Næste emne

Mogens Møller Nielsen

Hvordan får man væk de smart matches som ikke er aktuelle eller som man ikke ønsker, jeg har over 60 matches som ikke er nogen jeg kender.
Venlig hilsen
Mogens Møller
Med Venlig Hilsen
Mogens Møller Nielsen

Gitte Hovedskov

Hej Mogens

Du kan vælge at sige 'afvis' til hver enkelt person i et 'matchende' slægtstræ, men så forbliver det relevante slægtstræ på listen over fundne matches, hvilket kan være irriterende.

Hvis du allerede har gjort det og gerne vil slippe helt af med et slægtstræ, der ikke har nogen relevans for dig, kan du vælge at 'fortryde' afvisningen, gå til 'uafsluttet bekræftelse' og så vælge 'se bort fra dette træ'.

Jeg vælger simpelthen 'Se bort fra dette træ' med det samme, hvis jeg bliver præsenteret for totalt irrelevante matches. Så bliver slægtstræet deaktiveret og står sidst på listen over 'matchende' slægtstræer. Man skulle så i teorien ikke blive tilbudt flere matches fra disse 'ignorerede' slægtstræer, men nogle folk vælger åbenbart jævnligt at omdøbe deres slægtstræer, og så dukker de samme 'matches' op igen, men så er det bare med at 'ignorere' dem igen.

Gitte  :)

Mogens Møller Nielsen

Tak for det, jeg skal se og prøve det er meeeeeget iritterende at de kommer.
Venlig hilsen
Mogens
Med Venlig Hilsen
Mogens Møller Nielsen

Gitte Hovedskov

Hej Mogens

Jeg er helt enig. Det gode er dog, at man af og til får nogle supergode matches, der fører videre ud af en af slægtsgrenene, så jeg vælger at acceptere, at systemet er 'lidt' sølle på dette punkt. Det er helt grinagtigt, hvad der bliver foreslået af matches af og til, synes jeg.

Så vidt jeg har forstået, så er der blevet sendt anmodning til My Heritage om at få indført nogle valgmuligheder mht. matches, men det er stadig uafklaret.

Gitte  :)