chresten hansen christensen

Startet af kaj johannsen, 01 Jul 2011 - 15:59

Forrige emne - Næste emne

kaj johannsen

 jeg søger efter chreten hansen chritensen født d 27-01-1889
konfimeret d 05-04-1903 i agerskov tønder amt
gift d 04-11-1915 i løgumkloster med krestine lund født d 07-06-1888 i gårkrog ved skærbæk tønder amt de fik en datter katrine marie chrestensen født d 03-10-1917 rost ved toftlund
hvor blev de af
                           mvh kaj johannsen

Bjarne Nielsen

Hej Kaj

Jeg har puslet lidt med dit indlæg. Når man arbejder med slægtsforskning, er det altid godt at være så akkurart og nøjagtig som overhoved mulig.og det letter arbejdet for dem man beder om at hjælpe, hvis man giver så mange nøjagtige oplysninger som muligt.

Desuden fremmer det også mulighederne, hvis man staver navne rigtigt. (Se venligst din stavning af personernes navne)

Kathrine Marie Christensen blev født 3/10 1917 i Arrild sogn som ligger i Tønder Amt. Hjemmedøbt den 18/10 1917. Familien boede i den lille by Roost.

Jeg har søgt  i Folketællingen 1921 for Arrild sogn, Roost By, men familien findes ikke her. I flg. kirkebogen for Arrild sogn er der ikke foregået konfirmationer her. Jeg har gennemsøgt nabosognene, men familien findes heller ikke her.

D.V.S. at familien i virkeligheden kan være flyttet hvorsomhelst hen  ??  Så hvor man skal lede, er et meget, svært begreb.

Med venlig sommerhilsen

Bjarne Nielsen