Hvad skete der med Otto Johannes Larsen??

Startet af Jack Andersen, 30 Apr 2020 - 19:45

Forrige emne - Næste emne

Jack Andersen

Hejsa med jer. :D

Kan nogen hjælpe mig med at finde flere oplysninger omkring Otto Johannes Larsen. Han blev født   den 20 marts. 1921 og boede på dette tidspunkt i Tycho Brahe Alle nr. 32 i København. Han blev døbt i Filips kirken - København den 12 juni 1921. Han var tvilling og havde ialt 9 søskende. Hans forældre kom begge fra Fyn. Jeg har fundet oplysninger på Otto via Myheritage fra hans fødsel til og med 1925. altså da han var omkring 4 år. Ved han fik en datter i 1941 men ellers så stopper mine spor også her. Jeg kan ikke finde flere oplysninger på ham. Er der nogen af jer der muligvis kan hjælpe med flere spor.?

Mvh Jack.

Mette R Francke

Mette R Francke

Bente Wanning

Samtlige adresser i København på forældrene frem til og med 1923

https://kbharkiv.dk/permalink/post/17-1922200 
Venlig hilsen
Bente Wanning 
Hjørring amt <Skæve<Voer<Astrup<Åsted sogne
Hals Arkiv 9370
Medlem af DS Danmark -

Jack Andersen

 Tak for det.  ;D

Jeg havde ikke set folketællingen fra 1940

Jens-Christian Emborg

Maler Otto Johannes Larsen og montrice Tony Illum (født den 03-05-1924 i Kbh.) bliver borgerligt viet i København den 26-08-1944:
https://www.sa.dk/ao-soegesider/da/billedviser?bsid=51568#51568,11506172
Med venlig hilsen
Jens-Chr. Emborg

Lone Tækker

Hej
Ved ikke om det hjælper dig, men hans hustru Tony Illum fandt jeg via Billion Graves

Tony Illum
Født: 3 May 1924
Døde: 27 Jun 2017
Kirkegård
Frederiksberg Ældre Kirkegård
63 Frederiksberg Allé
Frederiksberg, Frederiksberg Municipality, Hovedstaden/Capital Region
Denmark

Mvh Lone
Mvh Lone 😊

Jack Andersen

Hold da op.. Sikke en masse dejlige informationer  :D

Takker mange gange  :D :D

Jack Andersen

Jeg har set at en med samme navn ( Otto Johannes Larsen) og født i 1921 også har været gift med en Tove Larsen født 5. maj 1935, København. Hun døde den 19 marts 2008 De skulle have fået en datter. Der står at Otto døde i 2004.  Men er ikke sikker på at det er ham da der ikke er udover dette, mange informationer at finde. Er der nogen der kan finde en form for bekræftelse på at det er den rigtige Otto eller forkerte, jeg tænker en Vielsesattest eller andet måske?

på forhånd tak

Lone Tækker

De oplysninger, jeg kan finde på MyHerritage om en Tove Larsen, født og død, som du skriver, er at hendes mand, Otto Johannes Larsen født 1921, er død 17 december 2004. Der er ikke oplyst hvor.
To børn tilsyneladende, kun noteret med efternavn......en Larsen og en Ebert.

Mvh Lone
Mvh Lone 😊

Jack Andersen

Lige præcis.

Det er også fra Myheritage at jeg har fundet disse oplysninger, men kan ikke rigtig finde mere, som folketællinger eller andet der kan bekræfte at det er ham jeg leder efter.   :(

Jack Andersen