Jeg søger efter Detailhandler Niels Nielsen født 24 aug 1879 i Roholte Sogn, Fak

Startet af Svenn Chr. Trønning, 27 Sep 2019 - 21:18

Forrige emne - Næste emne

Svenn Chr. Trønning

Jeg søger efter Detailhandler Niels Nielsen født 24 aug 1879 i Roholte Sogn i Fakse Herred, Præstø Amt. Han bliver gift den 12 jun 1905 i Roholte Kirke, Roholte Sogn i Fakse Herred, Præstø Amt med Inger Louise Amalie Hansen.

Det sidste jeg har på ham er FT 1940:

Folketælling -  1940.
København, København (Staden), Udenbysk Vester Kvt., Sommerstedgade 23, Kld. tv.
Samtlige personer i husstanden
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Nielsen Niels, M, 24/8 79, G, Husfader, Detailhandler, Detailforretning, Roholte
" Inger Lovise, K, 31/1 81, G, Husmoder, ", ", ".
" Hans Peder Holm, M, 14/11 10, U, Søn, Snedkersvend, Hjælper i Forretningen, København.
AO Opslag 240

Jeg har søgt efter ham på Komunehospitalet samt i følgende Kirkebøger der nu hører til Vesterbro Sogn uden held.

Jeg har forsøgt at finde ham i Krags vejviser men jeg kan ikke læse den ; dobbel skrift for at finde ud af hvornår han dør ca. 1945-1952.

Nogle der kender noget til Detailhandler Niels Nielsen?

På forhånd tak for hjælpen.

Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning

John Damm Sørensen

I KRAK fra 1956 optræder en købmand Johannes Stougaard på adressen. Han har overtaget telefonnummeret, så forretningen er sikkert blevet solgt omkring 1955. Niels Nielsen optræder på adressen til og med KRAK 1955.

Hilsen
John

Svenn Chr. Trønning

Til John Damm Sørensen.


Må jeg sige dig mange tak for din hjælp til mig.

Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning
Med venlig hilsen.

Svenn Chr. Trønning