Danish Family Search - problem

Startet af Rune Sckerl, 30 Apr 2016 - 17:11

Forrige emne - Næste emne

Rune Sckerl

Når jeg prøver at åbne Danish Family Search som jeg har gjort tidligere, får jeg nedenstående besked med rødt, det har jeg nu gjort i 5 dage, hvad er der galt? jeg har prøvet at afinstallere Adblock Plus, men det hjælper ikke. Jeg bruger Google Chrome og jeg har intet ændret på maskinen, kan Nogen hjælpe?

Systemet er i øjeblikket lukket for vedligeholdelse.
Vi regner med at åbne igen indenfor meget kort tid.

Mvh Rune Sckerl

Anne Marie Holck


Rune Sckerl

Tak for dit forslag, men det hjalp ikke noget  >:(

Mvh Rune Sckerl

Mette Lund

Hej Rune

Det fungerer også fint for mig. Prøv en anden browser end Chrome. Jeg bruger selv Firefox, men har testet, at det også fungerer i Internet Explorer.

Du kunne også prøve at slette Chromes cache.

Mvh.
Mette
Med venlig hilsen

Mette Lund
Moderator

Arne Feldborg

Det er en besked der kommer fra serveren, og skal tages for pålydende. Normalvis skal man bare vente et stykke tid og så prøve igen.

Det har som udgangspunkt ikke noget at gøre med hvilken browser man bruger, men derimod kan det have noget at gøre med hvilke sider det aktuelt er man vil ind på. Så at det virker for nogen kan bare betyde, at det er nogle andre sider man har været inde på.

Men hvis det fortsætter ud over en kort periode kan det meget vel være browserens cache der hænger. Og så vil det ofte hjælpe at trykke "ctrl"+F5 et par gange. Eller evt. i yderste fald at tømme cachen som det allerede er foreslået.
mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.

Rune Sckerl

Mange tak for hjælpen, den med at tømme cachen var det der skulle til  :)

Med venlig hilsen Rune Sckerl