Efterlysning af Georg Madsen og familie fra Søllested

Startet af Kaja Ludvigsen, 16 Dec 2015 - 22:07

Forrige emne - Næste emne

Kaja Ludvigsen

Jeg søger dødsdata på Georg Madsen født i Grænge 5. februar 1898. Søn af Klaus Madsen og Maren Kristiansen.
Så vidt jeg ved, var Georg Madsen smed på Søllestedgård.
Jeg vil også gerne have dødsdata på hans kone Rosa Johanne Christensen, født i Vester Skørringe den 28. august 1901. Datter af Carl Christian Christensen og Karen Margrethe Kirstine Ludvigsen.
De har to sønner Ib Madsen, der blev født i 1930 og døde i 1931.
Så er der en søn Erland Madsen født i Søllested, han kan sagtens være i live stadigvæk.
Med venlig hilsen
Kaja Ludvigsen



Bemærk: Fødselsoplysninger på person, der stadig kan være i live, er slettet af moderator.

Thestrup-Bjørn

Hej!

Du har glemt at oplyse, at det drejer sig om Maribo amt

– der er nemlig også et Søllested på Fyn!


Har du tjekket folketællingerne bl.a. 1940, 1950, 1960 og 1970?

Og har du gennemtygget kirkebøgerne?


----------------------------

Den yngste søn burde du ikke oplyse navn og data på. Alt du skriver her i det åbne Forum kan jo læses af alle over hele jorden!


Bemærk, at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke bør videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.
Hvis du har brug for en sådan oplysning, så vær varsom og bed om svar i privat mail. Skulle sådanne oplysninger blive givet i et indlæg, vil det blive slettet.


https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,24.0.html
v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

Kaja Ludvigsen

Tak for svaret, ja jeg synes, jeg har kigget alle relevante steder.
Det er Søllested i Maribo amt.

Undskyld jeg ikke lige tænkte så langt om den ene søn.

Lige pludselig finder jeg vel familien, måske de kan hjælpe mig på lokalhistorisk arkiv.

Hilsen Kaja

bente lindhardt

Erland er konfirmeret i Søllested. Der er ingen gravstene på Søllested, som bærer forældrenes navne.

vh
Bente L