Spørgsmål vedr. nyt emne.

Startet af Berit Hansen, 18 Okt 2015 - 11:49

Forrige emne - Næste emne

Berit Hansen

Hej!

Jeg har ikke skrevet længe her I DIS, men har I dag skrevet
et indlæg i: Opslag I Bøger og Arkiv under: Har du brug for at finde din slægt I FT.1930
osv.

Det der undrer mig er, alle de ting der vises ude til venstre nemlig:
profil - tråde startet osv. e.mail - pers. besked.

Hvorfor står alt det der???

Venlig hilsen
Berit

Christian Konstmann Autzen

Det skal vel blot opfattes som en ekstra service - hverken mere eller mindre.

Hvis du ikke ønsker noget stående om dig selv, så prøv om du kan ændre noget i din profil.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Berit Hansen

Hej Christian!

Tak for dit svar, men hvordan gør jeg det.
Jeg har været i min profil, men kan ikke se nogen steder, man kan forandre.

Hilsen Berit

Christian Konstmann Autzen

Citat fra: Berit Hansen [389] Dato 25 Okt 2015 - 13:40
Hej Christian!

Tak for dit svar, men hvordan gør jeg det.
Jeg har været i min profil, men kan ikke se nogen steder, man kan forandre.

Hilsen Berit

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig - skriv til administrator om, hvad du ønsker ændret; om det så kan lade sig gøre, kan være et godt spørgsmål.

Hilsen
Christian

Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Arne Feldborg

Der er egentlig ikke noget nyt i de ikoner, de har været der hele tiden. Nogen af dem skal man dog være medlem for at kunne se ved andres indlæg, og andre kan brugeren selv have fravalgt.

Nr. 2 fra Venstre "Vis tråde startet af denne bruger" er dog en ny som brugerne har bedt om at få indført.

Symbolet for Hjemmeside bliver i sagns natur kun vist hvis folk har noteret en hjemmeside i deres profil.

Synbolet for e-mail bliver ikke vist for andre hvis man i sin profil har sat flueben ved "Vis ikke i Søgninger"
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Berit Hansen

Hej!

Tak for svar fra begge.


Til Arne Feldborg:
Jeg vil da gerne kun have de to hængende ude til venstre, som alle andre kun har.
Hvordan får jeg de to første væk???

Venlig hilsen
Berit

Arne Feldborg

Du skal lige være opmærksom på, at du som ikke medlem ikke ser de samme ikoner for andre brugere som du ser hos dig selv.

Som udgangspunkt har du feks. ikke adgang til andres profil, men naturligvis til din egen.

Og omvendt gælder så også, at andre brugere ikke nødvendigvis ser det samme hos dig som du selv ser.

Det du selv umiddelbart kan regulere er ikonet for e-mail som tidligere beskrevet.
mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.

Berit Hansen

Hej Arne Feldborg!

Tak for dit svar og med den besked vil jeg intet røre i min profil.

Jeg synes bare, det var mærkeligt med alle de ikoner I venstre side, som jeg ikke synes var der
tidligere.

Men som du siger, er det måske kun mig der kan se det.

Venlig hilsen
Berit

Jørn Christiansen

Hej Berit
Dette er hvad jeg, som medlem, ser i dit indlæg.

[vedhæfting slettet af admin]
Venlig hilsen
Jørn
6950
www.christrup.eu
Vær venlig IKKE at bruge »Pers. besked«; send mail til: joern@christrup.eu

Berit Hansen


Hej Jørn!

Hmmm!!! Og tak for det!

Jeg kan stadig ikke forstå, hvorfor de 2 første ikoner skal stå der.
Kan jeg selv få dem væk eller . . . . . .???

Hilsen Berit

Christian Konstmann Autzen

Hej Berit

Hvis du vil have noget ændret på DIS-Danmark's hjemmeside, så vil det første vel være at, at du melder dig ind i foreningen, og så ad den vej prøver at ændre  :D

PS: Jeg har intet problem med de nævnte ting, blot kunne oprettede tråde være opført i emneområde hver for sig.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Berit Hansen


Hej Christian!

Ja, det kan du have ret i, men jeg er ikke mere storforbruger af DIS, så jeg
forbliver Bruger.

Men jeg holder meget af, at læse hvad alle i andre skriver.

Venlig hilsen
Berit