Myheritage

Startet af bente rosenborg, 28 Jun 2015 - 14:22

Forrige emne - Næste emne

bente rosenborg

Hej jeg har I dag gået ind på myheritage og synes at det er det förste program jeg synes om.

Der star at det koster 12 $ pr måned er det riktigt
Med venlig hilsen
Bente Rosenborg
Forsker  I Nicolaisen Mögeltönder
Marie Frederikke Ock Alsted
bente.rosenborg@telia.com

bente rosenborg

undskyld,men der er jo mange her som er med I myheritage.

jeg ville bare vide hvad det koster for jeg har set flere skräk ex på at det ikke stemmer för man for regningen.

jeg håber virkelig at nogen kan fortälle mig hvad det koster.det störste paket
Med venlig hilsen
Bente Rosenborg
Forsker  I Nicolaisen Mögeltönder
Marie Frederikke Ock Alsted
bente.rosenborg@telia.com

Agnete Waagstein

Hej,
Jeg gav ca. 1216,oo kr. for et år i september sidste år. Det har været helt uproblematisk. Familien kan godt finde ud af at taste oplysninger ind. Hvis ikke det er helt efter mit hoved, kan jeg jo rette det lidt til. :)

Venlig hilsen
Agnete

Anne Marie Holck

Citat fra: Agnete Waagstein [1025] Dato 29 Jun 2015 - 16:31
Hej,
Jeg gav ca. 1216,oo kr. for et år i september sidste år. Det har været helt uproblematisk. Familien kan godt finde ud af at taste oplysninger ind. Hvis ikke det er helt efter mit hoved, kan jeg jo rette det lidt til. :)

Venlig hilsen
Agnete

Det er godt nok mange penge, når man kan få noget tilsvarende for en eengangbetaling på ca. 1/4. Se http://www.tngsitebuilding.com/

Henning Pedersen

#4
Citat fra: bente rosenborg [30346] Dato 28 Jun 2015 - 17:30
jeg håber virkelig at nogen kan fortälle mig hvad det koster.det störste paket

Hej Bente,

Jeg fornyede/forlængede mit PremiumPlus abonnement for 1 år i april. Jeg fik 25% rabat og 15% speciel rabat. Prisen i US Dollar var 101,49 + moms. Det blev kr. 746,09 + moms kr. 186,52 - i alt kr. 932,61. For dette har jeg ubegrænset online slægtstræ og ubegrænset lagerplads samt gratis månedlig backup af slægtstræ med fotos.

Forlænger man for 2 år eller 5 år gives yderligere 20% eller 30% rabat.
Venlig hilsen
Henning