Ludvig og Nora og Cecilie Lindenstrøm i københavn

Startet af Fie Else-Marie N. Lindenstrøm, 18 Okt 2010 - 14:23

Forrige emne - Næste emne

Fie Else-Marie N. Lindenstrøm

hej alle

dette er en forsættelse af de tråde jeg har på gamle DIS side  :)

jeg har fundet Ludvig Lindenstrøm på Amager Wotlersgade 5a  han er gift og har to børn
han er Cecilie og Nora`s  bror de kommer fra Randers, Randers delen har jeg så nogenlunde tjek på

han blev gift den 9-9-1921 i Sundby kirke med Ragnhild wilhelmine Petersen jeg har fundet 2 børn Georg Ebbe Lindenstrøm født 1921 og Ebba Inger Lindenstrøm født 1925 de er begge døbt i Nathanael Kirke
da kirkebogen kun går til 1929 kan jeg ikke se om de bliver boende og om de får flere børn er der nogen der kan hjælpe mig at finde ud af det?

ved Georg dåb er Ludvig`s søster som er fadder Nora Lindenstrøm der står hun bor Frederiksberg alle 2,1 ved en anden begivenhed i familien står en anden søster cecilie Marie Kirstine Lindenstrøm som pensionsejer på den samme adresse så man kan nok regne med hun bor hos hende. men hvorfor findes nummeret ikke i nogle ft 1916-21-25 nummeret må da findes når de nu bor der eller???

jeg har stadig ikke fundet Cecilie og hendes søster Nora i København
IKKE I POLITIREGISTERBLADE ikke fT DA NUMMERET IKKE FINDES har kikket i kirkebogen Frederiksberg ingen børn der
har prøvet ft værnemagergade de første nr måske de boede der men nej

SIDDER DER NOGLE MED EN LYS IDE VIL JEG GERNE HØRE DET


ER DER NOGLE DER KAN FINDE PÅ EN IDE TIL HVORDAN JEG FINDER DE TO MADAMMER

MVH Fie Lindenstrøm



Anne Mortensen

ved Georg dåb er Ludvig`s søster som er fadder Nora Lindenstrøm der står hun bor Frederiksberg alle 2,1 ved en anden begivenhed i familien står en anden søster cecilie Marie Kirstine Lindenstrøm som pensionsejer på den samme adresse så man kan nok regne med hun bor hos hende. men hvorfor findes nummeret ikke i nogle ft 1916-21-25 nummeret må da findes når de nu bor der eller???

Oplys kirkebog og opslagstal ved Georgs dåb så vi kan se den nævnte adresse Frederiksberg alle 2, 1 - hvordan hænger det sammen med du nævner FT 1916 21-25 ?

værnemagergade
Er det korrekt adresse og i hvilken FT ser du denne adresse.
Eller er Værnedamsgade du mener ??
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Fie Else-Marie N. Lindenstrøm

du har ret det er Værnedamsgade der støder op til Frederiksberg Alle

Georg Ebbe Lindenstrøm blev født 17-12-1921 og døbt den 26-11-1922 opslag 93 Nathanael kirke

der står der frk Nora Lindenstrøm Frederiks B alle 2

grunden til at jeg har tjekket i FT 1916 1921 1925 er at Ludvig og Nora`s søster  Cecilie Marie Kirstine Lindenstrøm står opført som forlover ved
deres  fars søsters(fasters)  bryllup i København  Sct Matthæus kirken 1917-19 opslag nr 32 no 221
mellem Jørgen kaa Hjortshøj og Anne Kirstine sophia Louvisa Lindenstrøm som også er indført i Budolfi kirke Ålborg opslag nr 279 1905-19

jeg har med mellemrum ledt efter dem gennem de sidste 6 år men først fundet Ludvig nu gennem politi registerbladene, at jeg så gennemgik FT 1921 og 25 på Woltersgade 5a og fandt ud af han var blevet gift med datteren af huset hvor han boede, det var dejligt, han blev fundet,
men jeg mangler de to madammer og en en fælles bror Carl Christian Lindenstrøm født 1877 opkaldt efter sin farfar (som jeg har tjek på) men de søskende Cecilie,Ludvig,Nora og Carl christian driller en del, men nu ved jeg da hvor Ludvig sådan set kan være, men de andre  driller, men sådan er det jo
det skal siges jeg har tjek på deres fødsler og dåb den flok søskende både i Tamdrup Kirke og Randers kirke også at Ludvig har en datter født udenfor ægteskab i Randers og hendes ægteskab og børn
MVH Fie Lindenstrøm

Fie Else-Marie N. Lindenstrøm


Hvor dum har man lov at være  ???

der mener jeg mig selv, har fundet Cecilie og Nora Lindenstrøm  på frederik den 6 alle nr 2 i FT 1921
mig der troede at de boede på frederiksberg alle 2 forkortelsen Frk b alle 2,1  er Frk 6 alle 2,1

ikke noget at sige til at jeg ikke har kunnet finde finde de to Madammer før  ;D


så pt er de fundet alle tre, men hvis der er nogen der ved mere om deres vidre skæbne er jeg selvfølgelig intresseret

Tak til alle de søde mennesker der har hjulpet mig

MVH Fie Lindenstrøm