Jeg har også TNG på min hjemmeside. Og den kan man bruge, så tosset man vil uden nogen form for brugerregistrering el. lign. Alt vedr. ikke-nulevende er offentligt tilgængeligt.
Jeg har ladet mig registrere hos Tom Stryhn, da han har mange oplysninger vedr. min biologiske slægt (min biologiske fars side).
Lige nu sidder jeg og er ret ked af det, idet jeg har fundet informationer vedr. min biologiske mor, som jeg aldrig nogensinde selv offentliggør, da de er underlagt 75-årsreglen i Arkivlovens § 23, og jeg har skrevet under i mange eksemplarer, da jeg købte kopier af adoptionssagen i sin tid, at jeg naturligvis ville overholde gældende lovgivning. Tom angiver ikke kilder, så jeg ved ikke, hvor det kommer fra, men det er i hvert fald ikke fra mig. Jeg har naturligvis skrevet til Tom selv og bedt ham om omgående at fjerne alle data, der kan identificere hende.
Hver evig eneste gang jeg opdaterer mine TNG-sider kontrollerer jeg, at jeg ikke ved en fejltagelse offentliggør fortroligt materiale.