Dobbelt login - fejlen er løst

Startet af Inger Buchard, 17 Okt 2010 - 21:51

Forrige emne - Næste emne

Inger Buchard

Nu skal jeg igen logge ind både på forsiden og i Forum. Jeg observerede den ny situation i eftermiddags.

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Berit Hansen

Hej!

Jeg har lige prøvet at logge ind på forsiden og så skal jeg også logge ind i Forum.
Så prøvede jeg at logge ind i Forum og gå til forsiden og den vej virkede det, jeg var logget ind.


Venlig hilsen
Berit - 3050

Lis Steengaard Hansen

Hej

Idag går jeg fra forum og på forsiden,  og er ikke logget på  ???
Venlig Hilsen

Lis Hansen

Inger Buchard

Nu virker fælles login fra forsiden igen hos mig

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Mette Fløjborg

Det glæder mig, at det er løst igen. Jeg havde ikke opdaget fejlen. Jeg har lige testet. Det virker også for mig i både Internet Explorer 8 og Firefox og både som Mette-medlem og Mette-webmaster. Hvis andre har problem med dobbelt log ind - så lad mig endelig høre fra jer.
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk

Arne Christiansen

Hej Lis
Hvilken browser bruger du? Jeg har haft problemer med Firefox men løste problemet ved at slette en cookie.
Venlig hilsen
Arne Christiansen
5230 Odense
Medlem af DIS-Danmarks bestyrelse

Lis Steengaard Hansen

Hej Arne

Jeg bruger Firefox.

Problemet er der stadig.

Forbliver logget på i forum
men ikke på forsiden og logger jeg på skal jeg ændre SMF coocie for at blive på.

Hvilken cookie slettede du ?
Venlig Hilsen

Lis Hansen

Arne Christiansen

Hej Lis
Alle der begyndte med Slaegtogdata
Venlig hilsen
Arne Christiansen
5230 Odense
Medlem af DIS-Danmarks bestyrelse

Lis Steengaard Hansen

Venlig Hilsen

Lis Hansen

Lis Steengaard Hansen

Hej Arne

Slettede dem alle.
Lukkede browser, åbnede loggede på forsiden.
ændrede smf cookie.

Lukkede browser og åbnede igen.
resultatet er det samme snmidt af på forsiden men forbliver  logget på i forum.
Men du tak for rådet Arne  :)
Venlig Hilsen

Lis Hansen

Arne Christiansen

Hej Lis

Hvis min Tefalhukommelse ikke svigter mig totalt tror jeg at jeg startede med at logge af både forum og også af selve hjemmesiden først. Derefter lukkede jeg Firefor, åbnede Firefox igen men uden at gå til Slaegtogdata men derimod til at slette de nævnte smf og slaegtogdata cookies. Herefter til www.slaegtogdata.dk log ind på forsiden og det skulle nu meget gerne virke også for forums vedkommende.
Venlig hilsen
Arne Christiansen
5230 Odense
Medlem af DIS-Danmarks bestyrelse

Støt DIS-Danmark og bliv medlem af foreningen for 200 kr. årligt

Lis Steengaard Hansen

Venlig Hilsen

Lis Hansen

Anette Eriksen

På forsiden skriver jeg mit medlemsnummer og trykker enter. Så er jeg logget på det hele - uden kodeord og der er heller ingen prikker i kodeordsfeltet, der indikerer, at systemet har husket mit kodeord.

Hvis jeg derimod skriver mit medlemsnummer og flytter ned i feltet "kodeord" (som altså stadig er helt blankt) og så her trykker enter, så bliver jeg IKKE logget på.

Dejligt nemt, at jeg blot skal skrive mit medlemsnummer, men lidt besynderligt, at jeg ikke skal bruge kodeord, hvis blot jeg trykker enter.

Og ja, jeg var logget helt af.

Mange hilsner
Anette Eriksen