Forum statistik og 'brugere online' nederst på siden bliver fjernet

Startet af Mette Fløjborg, 13 Sep 2010 - 14:04

Forrige emne - Næste emne

Mette Fløjborg

Hej forum!
Nogle af jer har ytret, at I ikke synes om at brugere online og anden statistik bliver vist nederst på siden. Derfor vil det blive fjernet i nær fremtid.

Venlig hilsen
webmaster
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk

Peter Madsen

Hej Mette,

Tak for det!

Får vi en besked, når arbejdsgruppen mener, at de er færdig med at rette kendte fejl og fjerne uhensigtsmæssigheder m.v.?

mvh
Peter
(som er medlem og i virkeligheden hedder noget andet)

Mette Fløjborg

God idé Peter, jeg skal nok skrive i forum, når vi mener, at vi er færdige med de sidste tilretninger - og derefter tager vi også gerne imod fejlmeldinger og konstruktive idéer.

Venlig hilsen
Mette Fløjborg
webmaster
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk

Jens Peter Lieberkind

#3
Undskyld, men det er virkelig kun en nødløsning. Jeg er for så vidt fuldstændig ligeglad med om jeg bliver vist som online eller ej, men den eneste ordentlige løsning er at give os lov til via vores profil at indstille om vi vil ses eller ej, om vi vil vise email-adresse eller ej, osv.
Det her "alle eller ingen" er - undskyld igen - noget makværk!
I øvrigt kan email-adresserne på alle stadig ses ved at klikke på konvolutten her til venstre under vores navn. Og hvis I nu også bare fjerner den, så er der slet ingen mulighed for at kontakte andre.

Mvh.
Jens Peter

Redigering: Pjat, der er også stadig mulighed for at sende en privat meddelelse. Undskyld! Men alligevel...