betalning

Startet af bente rosenborg, 14 Feb 2015 - 06:35

Forrige emne - Næste emne

bente rosenborg

hej jeg har ikke fået nogen opkrävning fra dis.

hvordan kan jeg så betale
Med venlig hilsen
Bente Rosenborg
Forsker  I Nicolaisen Mögeltönder
Marie Frederikke Ock Alsted
bente.rosenborg@telia.com

Arne Feldborg

Jeg kan se, at der ihvertfald er udskrevet en faktura til dig. Hvis den af den ene eller den anden grund ikke er nået frem er det bedst at du lige selv kontakter kassereren, så der kan blive sendt en ny opkrævning til dig, eller du evt. kan aftale med ham at betale på anden vis.
kasserer@dis-danmark.dk

Ps. Check også lige at din adresse er rigtig noteret:
https://www.slaegtogdata.dk/personalize_form
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

bente rosenborg

Med venlig hilsen
Bente Rosenborg
Forsker  I Nicolaisen Mögeltönder
Marie Frederikke Ock Alsted
bente.rosenborg@telia.com

Viggo Rasmussen

Hej.
Jeg har heller ikke modtaget nogen indbetalningskort.

Med vänlig hälsning
Viggo Rasmussen

Leif Olesen

Har heller ikke set nogen opkrævning. Den plejer ellers at dukke op som et e-kort i netbanken, men ikke i år.
Med venlig hilsen
Leif Olesen, 9700

Arne Feldborg

Jeg ved der har været et problem med nogle af vore opkrævninger i Nets, men om det gør sig gældende her tør jeg ikke sige. Jeg vil lige bede kassereren om at se nærmere på de eksempler der er nævnt her.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Peter Bøjesen Jensen

Jeg plejer at blive opkrævet via betalingsservice. Der var her i februar måned en opkrævning til mit medlemskab af en lokalforening. Men ikke en opkrævning til DIS. Kommer den i næste måned eller ?
Hilsen
Peter Bøjesen Jensen, 2650 Hvidovre
www.boejesen.dk

Henning Karlby

Kære Alle medlemmer, der læser dette!

Til jer der har skrevet i Forum. Tak fordi I er opmærksom på foreningen og skrev til os.

Vi har konstateret, at der er sket en fejl, da vi udsendte indbetalingskort, således at nogle af vores indbetalingskort er blevet sorteret fra inde hos Nets.

Vi er pt. ved manuelt at skrive til de ca. 800, der ved en fejl ikke fik indbetalingskortet direkte. Hvis jeres mailadresse står I jeres profil på hjemmesiden, vil I modtage et elektronisk indbetalingskort en af de nærmeste dage. Hvis I ikke har indtastet jeres mailadresse, vil I få indbetalingskortet med snail-mail. Husk - at opdatere jeres oplysninger i "Mine indstillinger".

MVH.
Henning Karlby
Kasserer

Jens V. Olsen

Hej

Jeg har også modtaget en suspekt mail med afsender:

"DIS-Danmark" <post@e-conomic.com>

Med en "kopi af et indbetalingskort", som i sig selv ser uskyldig ud,
bortset fra, at der allerede pr. 2/2 2015 er betalt via PBS.

Jeg kan ikke umiddelbart se, om det angivne kontonummer er korrekt.

Med venlig hilsen
Jens V. Olsen

Peter Bøjesen Jensen

Ved ikke om jer, der har fået en mail med opkrævning er medlem af en lokalforening. Hvis I er, så prøv lige at se nærmere på, om betalingen den 2.2 ikke kun dækker denne. Jeg blev også opkrævet af DIS den 2.2, men den var kun på 150 kr og ser ud til at være betalingen for mit medlemsskab af lokalforeningen Sokkelund. Jeg har dog endnu ikke modtaget en mail vedrørende ekstra opkrævning.
Hilsen
Peter Bøjesen Jensen, 2650 Hvidovre
www.boejesen.dk

Henning Karlby

Kære Medlemmer

Det er fuldstændigt rigtigt, at I kan få en mail fra mig med en udskrift af et indbetalingskort.

Der er hverken tale om "phishing" eller noget andet suspekt. Men det er godt I er vågne, den bedste beskyttelse sidder mellem vores øre  ;-)

Det er rigtigt, at nogen har betalt 250 kr. den 2.2, det var for Personalhistorisk årbog, som vi opkræver for Samfundet. Der er andre, der kun har betalt for en lokalforening, men ingen af dem, der får en mail med et indbetalingskort, har betalt kontingent til DIS-Danmark.

Jeg lavet en fejl, da jeg udsendte opkrævninger i januar.

Idet jeg ikke må opkræve 2 beløb på samme dato på samme medlemsnummer. Det viste jeg ikke, derfor anvender jeg nu den fejlliste, jeg har fået fra Nets, til at eftersende de indbetalingskort, som blev sorteret fra af Nets. Dette er en regel Nets har for at undgå, at en kunde modtager en fejlagtig fakturering.

Jeg vil være meget glad, hvis I snarest vil være så venlige at indbetale beløbet på de fremsendte indbetalingskort.

MVH.
Henning Karlby
Kasserer

Kim Melchior

Hej,

Hvordan og hvorledes, jeg har ikke modtaget noget som helst og opholder mig i USA. Jeg vil ikke vaere i stand til at bruge et dansk indbetalingskort.

Mvh,

Kim Melchior (USA)

Mogens Grønberg

Hej,
på hjemmesiden går du ind under Foreningen > Medlemmerne > Forny medlemskab for udenlandske medlemmer.
Du betaler med kort eller via PayPal.


Kim Melchior

Hej,

Jeg har forsogt at betale for mit medlemskab for 2015, men har problemer med at faa det til at virke. jeg bliver sendt tilet sted hvor der tages betalingskort,men kan ikke faa mulighed for at betale via paypal.

og saa fikjeg lige dette email

Det var desværre ikke muligt at trække pengene fra dit kort i forbindelse med din bestilling hos DIS-Danmark.

Kontakt os venligst, hvis du ønsker at betale på anden måde.

Venlig hilsen

DIS-Danmark
Rylevej 8, Bro
5464 Brenderup

Mail: bestilling@dis-danmark.dk

CVR: 1691 7338

Hvordan skal jeg forholde mig.

Svar kan sendes via email

mvh

Kim Melchior (USA)

Peter Bøjesen Jensen

Hej Kim.
Du kan jo prøve at kontakte kasseren Henning Karlby direkte.
Der er mulighed for kontakt til ham via denne side: https://www.slaegtogdata.dk/foreningen/om-foreningen/bestyrelsen
Hilsen
Peter Bøjesen Jensen, 2650 Hvidovre
www.boejesen.dk