Søger efter Christian Julius Jacobsen Jensen og Birgitte Marie Kyhl

Startet af Jette Larsen, 06 Feb 2015 - 16:36

Forrige emne - Næste emne

Jette Larsen

Håber der er nogen som kan hjælpe med oplysninger om Christian Julius Jacobsen Jensen. Han skulle være født ca 1839 i Ålborg?
Og  hvornår bliver han gift med Birgitte Marie Kyhl som er født i Sorø den 2/2-1837. De får en søn ved navn Rudolf Henrik Kyhl Jensen født i Ålborg Budolfi 7/2-1868.
Det er de oplysninger som jeg har. På forhånd tak.

Mike Lyng

Aalborg, Fleskum, Aalborg Købstad, Hjelmerstald 24, mat. 779, Forhus, 1. Sal, 2, FT-1880, C4436
Christian Julius Jacobsen Jensen   41   Gift   Skræddersvend, Husfader      Aalborg
Marie Birgitte Jensen, født Kyhl   42   Gift   hans Kone      Sorø
Rudolf Henrik Kyhl Jensen   12   Ugift   deres Søn      Aalborg
Slægtsnavne: Meulengracht, Spliid, Skotte (Gørløse), Veggerslev (Århus), Göring (Rendsburg), Maar (Strøby/Ørsted/Roskilde), Liungh (Præst i Ørsted), Reusler (Tyskland/Frederiksværk)

Mike Lyng

vielsen

Fra FS

Name:   Christian Julius Jacobsen
Spouse's Name:   Birgitte Marie Kyhl
Event Date:   07 May 1867
Event Place:   Vor Frue,Aalborg,Aalborg,Denmark
Indexing Project (Batch) Number: M20128-8 , System Origin: Denmark-ODM , GS Film number: 43087
Slægtsnavne: Meulengracht, Spliid, Skotte (Gørløse), Veggerslev (Århus), Göring (Rendsburg), Maar (Strøby/Ørsted/Roskilde), Liungh (Præst i Ørsted), Reusler (Tyskland/Frederiksværk)

Gitte Johansen

Aalborg, Fleskum, Aalborg Købstad, Tiendeladen, No 17 Leiested, 17 F2, FT-1840, C5067
Navn:    Alder:    Civilstand:    Stilling i husstanden:    Erhverv:    Fødested:
Jacob Jensen   25   Gift      Skrædersvend   
Johanne Lassen   28   Gift      hans Kone   
Christian Julius Jensen   2   Ugift      deres Barn   
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Mike Lyng

Vielsen ses Ålborg, Vor Frue, 1856-1869, ny, ops. 184
Slægtsnavne: Meulengracht, Spliid, Skotte (Gørløse), Veggerslev (Århus), Göring (Rendsburg), Maar (Strøby/Ørsted/Roskilde), Liungh (Præst i Ørsted), Reusler (Tyskland/Frederiksværk)

Jette Larsen

Jeg takker mange gange for de oplysninger som jeg har modtaget.
Men jeg mangler stadig at finde Christians fødsel. Jeg har prøvet hele Ålborg, men kan simpelthen ikke finde ham. Håber stadig at han dukker op.

Gitte Johansen

Han hedder åbenbart Christian Junius Jacobsen Jensen,

Ugift Johanne Marie Lassen og barnefader Jacob Jensen

Se Ålborg Budolfi, 1825-1865, ny, opslag 98, nr. 16, konfirmation.

født 12. april 1838
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Aalborg, Fleskum, Aalborg Købstad, Tiendeladen, 1ste Rode, , 14, FT-1850, C9967
Navn:    Alder:    Civilstand:    Stilling i husstanden:    Erhverv:    Fødested:
Jacob Jensen   35   Gift      skrædermester   Astrup Sogn Hjørring Amt
Johanne Marie Jensen født Lassen   38   Gift      hans kone   Aalborg Aalborg Amt
Søren Johannes Jensen   10   Ugift      deres søn   Aalborg Aalborg Amt
Elsine Marie   1   Ugift      et pleiebarn   Aalborg Aalborg Amt
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Mette R Francke

Hei

Kan dette være han i 1855 ?

Aalborg, Fleskum, Aalborg Købstad, Vester Gravensgade, 1ste Rode, F2, 122, FT-1850, C9967
Navn:    Alder:    Civilstand:    Stilling i husstanden:    Erhverv:    Fødested:
Carl Stahl   27   Gift      bundtmagermester husfader   København Københavns Amt
Hulda Krog   30   Gift      hans kone   København Københavns Amt
Hermandine Stahl   25   Ugift      søster til husfaderen har sit ophold hos ham   København Københavns Amt
Sine Johanne Wadum   36   Ugift      hans tjenestepige   Norge
Christian Julius Jensen   12   Ugift      hans læredreng   Hjørring Hjørring Amt



Mette
Mette R Francke

Jette Larsen

Så har jeg næsten fået svar på mine spørgsmål. Mangler kun at finde ud af om deres søn Rudolf Henrik Kyhl Jensen som er født 4/2-1868 i Ålborg Budolfi har nogen søskende?