Central Mejeriet Lyngby

Startet af Ingeborg Pedersen, 03 Feb 2015 - 19:50

Forrige emne - Næste emne

Ingeborg Pedersen


Jeg prøver at finde Ejner Christian Christensen´s adresse.

Ejner var gift med Nora f. Andersen - de var barnløse.

Jeg ved Ejner døde i 1979 og i sit arbejdsliv var han mejerist/mælkekusk ved Central mejeriet i Lyngby, hvor de også boede. Nora døde nogle år senere, blev dement og al kontakt ophørte.

Som skrevet er det ikke meget vi ved om deres liv og død i Lyngby, håber nogen kan hjælpe.

Hilsen Ingeborg



























































































Mon nogen kunne have en gl. telefonbog som rummer tiden og frem?
Ingeborg

Anne Mortensen

Parret har levet i 1968 hvor vi fik CPRnr.

Prøv Borgerservice
https://www.borger.dk/Sider/Det-Centrale-Personregister-CPR.aspx


Find adresse på person - adresseforespørgsel 


Du kan søge oplysninger i folkeregisteret om andre personer og få aktuelle navne- og adresseoplysninger - med mindre personen har navne- og adressebeskyttelse. Du kan også få at vide, om personen er død, rejst til udlandet eller er umyndig.

Fra 1. december 2014 skal du søge om adresseforespørgslen digitalt. Hvis du ikke har mulighed for at betjene dig selv på nettet, kan du få hjælp i kommunens borgerservice eller på biblioteket.


For at få udleveret oplysninger skal du dog kunne identificere den person, du ønsker oplysninger om ved navn samt enten fødselsdato eller adresse.

Hver henvendelse koster op til 75 kr. (2015) - også selvom det ikke er sikkert, at kommunen kan finde den person, du søger.

Du skal være opmærksom på, at er den tidligere adresse fra før år 1972, kan den ikke bruges, fordi den ikke findes elektronisk. Du kan kontakte Landsarkivet for at få en nyere adresse, som kan bruges i selvbetjeningsløsningen.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Svend Aage Mikkelsen

Hej

I Dansk Mejeristat, 1931, bind 2, side 434 er nævnt en Ejnar Christian Christensen. Er det måske ham?

Christensen, Ejnar Christian, f. 5. Dec. 1904 i Gadbjerg, Vejle Amt, Søn af Boelsmand Mathies C. og Hustru Johanne, f. Jensen.
Elev, A/M Skørpinge, Trifolium i Haslev og Herrestrup, Mejerist A/M Døjringe og Stenlille, Vikar i Sorø Amt, Mejerist, A/M Skamstrup, Førstemejerist, A/M Møllebæk 1930.


Svend Aage
6200
Svend Aage
6200

Ingeborg Pedersen

Tak til Anne for dine oplysninger.

Og tak til svend Aage - Ja det er lige nøjagtig min ane du har fundet og alle oplysningerne kendte jeg ikke - fantastisk.

Nu er jeg så tilbage til telefonbøgerne, ville så gerne om nogen kunne finde adressen i Lyngby.

Nu vil prøve arbejdsstederne om de kan give mere om ham og Nora - jeg mangler nemlig også deres vielse.

Hilsen Ingeborg
Ingeborg

Svend Aage Mikkelsen

Hej

Der var også et lille billede.

Svend Aage
6200

[vedhæfting slettet af admin]
Svend Aage
6200

Ingeborg Pedersen


Tak for billedet, Svend Aage.

Kunne der være andre søgemuligheder i Lyngby end tlf.bøger ?

Jeg forsøgt at finde Ejner i AO FT 1930 i Ringsted men desværre uden held.

Hilsen Ingeborg
Ingeborg

Svend Aage Mikkelsen

Hej

Du kan finde ham i FT 1930 for Tyvelse sogn, Præstø amt, opslag 6, hustand 10.

Svend Aage
6200
Svend Aage
6200

Ingeborg Pedersen


Endnu engang tak til dig, Svend Aage.
Ingeborg