Blev Karlo Elif Stokke Hansen gift?

Startet af Jørgen Chr., 21 Jan 2015 - 12:18

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Chr.

Hej derude.

Jeg ved det, jeg ved det, Danmark er stort men, jeg vil alligevel spørge om følgende.

Karlo Elif Stokke Hansen blev født 04.05.1917 i Maribo, Nykøbing F, AO's opslag 126 nr. 44, og konfirmeret 12.04.1931 i Maribo, Nykøbing F, AO's opslag 50 nr. 63.

Hans forældre var Sofus Emil Hansen og Karen Sigrid Elfrida Pedersen, begge født i Maribo, Nykøbing F.

Det, jeg søger, er hjælp til at finde ud af, om Karlo blev gift og fik børn, hvor og hvornår.  Jeg har søgt specielt i Nykøbing F men ikke kunnet finde ham dér.  Derfor min indledning til dette indslag.  Alligevel tillader jeg at spørge jer, for jeg kunne jo være heldig, at der er en, der eventuelt slægter i samme familie.

De venligste hilsener.

Jørgen


bente lindhardt

Er Karlo Elif Stokke Hansen født i Maribo sogn eller Nykøbing Falster sogn?

vh
Bente L

Mette R Francke

Hei

Litt fler spørsmål

1. Var han enebarn ?
    - Han var kanskje fadder til eventuelle nieser/nevøer
2. Vet du når hans foreldre døde ?
    - Kanskje det da er mulig å finne ett skifte eller dødsann deres.

En annen mulighet er borgerservice.
Hvis han levde i 1968 , så har han hatt ett cpr-nr , via dette kan borgerservice finne ud når han døde.
Dette er en tjeneste du må betale for.


Mette
Mette R Francke

Jørgen Chr.

Kære Bente og Mette.

Tusind, tusind tak for jeres hurtige svar.  Jeg er virkelig glad, fordi I prøver at hjælpe mig.

Til Bente kan jeg svare ,at de alle er født i Maribo amt, Nykøbing F sogn, så mine referencer henviser til AO's kirkebøger her.

Til Mette kan jeg fortælle (Bente må da inderligt gerne læse med, ha, ha), at Karlo var eneste overlevende ud af tre børn ifølge AO's FT-1930 for Købstad, Maribo, Nykøbing F, Turbinevej 9, opslag 11 nr. 1.  De to døde, den ene få uger efter fødslen, den anden har jeg ikke fundet endnu.  Inger, der er nævnt i samme FT, er et plejebarn.

Angående forældrene så har jeg endnu ikke fundet dem døde.  Jeg er ved at lede efter dem.  At bruge Borgerservice er en god ide, som jeg har brugt i andre sammenhæng, men det må være sidste udvej, da jeg først vil gøre det "hårde" arbejde og, såfremt jeg ikke finder svar på mit spørgsmål.

Endnu en gang tak for at I giver jer tid til at prøve at hjælpe mig.  Nu er jeg så spændt på, om mine yderligere oplysninger vil hjælpe til at løse "problemet".

De venligste hilsener.

Jørgen

Jørgen Chr.

Hej derude.

Det kan godt være, jeg er for ivrig men, er der ikke nogen i området omkring Lolland-Falster, der kan give mig blot et vink om, hvad jeg skal gøre for at finde oplysninger om Karlo?

Undskyld min ivrighed, som jeg håber, I ikke tager mig det ilde op for.

De venligste hilsener.

Jørgen

bente lindhardt

Jeg har sendt en besked til din private mailadresse.

vh
Bente L

bente lindhardt

Jeg har fundet Sophus Emil Hansens død

Nykøbing Falster bog: døde 1968 til 1973 opslag 23, jeg kan se, at han er fraskilt.

vh
Bente L

Jørgen Chr.

Kære Bente.

Tusind tak for al din hjælp.  Jeg har også sendt en e-mail til dig privat, hvor du kan se. at jeg er virkelig taknemmelig for det, du har gjort for mig.

De allervenligste hilsener.

Jørgen