Family Tree Builder v7 findes nu til Mac

Startet af Leif Sommerdal, 23 Dec 2014 - 21:11

Forrige emne - Næste emne

Leif Sommerdal

Jeg har flere gang set folk, der har efterlyst ovenstående.
Her er det:

Mange af vores brugere har bedt os om at udgive vores populære gratis Family Tree Builder software til Mac.

Vi har gode nyheder: ventetiden er forbi! Family Tree Builder er nu tilgængelig for Mac-brugere, i en speciel version kaldet Family Tree Builder 7.0 Mac Extension, som netop er frigivet.

Hent Family Tree Builder Mac Extension gratis

Family Tree Builder Mac Extension ser ud og føles ligesom Windows-versionen, der aktivt bruges af millioner af slægtsforskere i hele verden. Alle de vigtigste funktioner virker på samme måde, og er synkroniseret med MyHeritage, Smart Matches ™, Record Matches, sammenhæng checker, diagrammer, rapport bogen, osv. Filformaterne er også de samme, så du nemt kan overfører Family Tree Builder projekter mellem Windows og Mac.

Hvorfor Family Tree Builder?
• Fremragende gratis software til personer, der har en Mac stationær computer derhjemme.
• Fungerer med dit online stamtræ, synkroniserer eventuelle ændringer frem og tilbage til dit træ enten online eller i softwareprogrammet. Du kan endda bruge det, når computeren er offline.
• Kompatibel med MyHeritage websteder og MyHeritage mobile app.
• Understøtter 35 sprog.
• Nyd et væld af funktioner og værktøjer som kun er tilgængelig på Family Tree Builder.
• Læs mere om Family Tree Builder 7.0 funktioner eller se en kort video.

Bemærk venligst, at Family Tree Builder Mac Extension er overført fra Windows. Vi arbejder travlt med en helt ny version af Family Tree Builder til Mac, designet fra bunden til at se ud som og føles som et moderne Mac-program. Men vent ikke længere, installere Mac Extension i dag og opgradere senere gratis til alle nye version.

Hent Family Tree Builder Mac Extension gratis

Hav det skægt,
MyHeritage teamet

------------------------------------
Jeg har ikke selv testet det, men giv gerne kommentarer
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Carsten R. Nielsen

Jeg har prøvet at installere programmet (på Mac OS 10.8.), men installationen fejler.

Det er da ellers en god nyhed.

MVH
Carsten
8000 Aarhus C • Website: > www.slaegtsoglokalhistorie.dk

Inge Johansen

Hej!
Jeg kan uden problemer downloade programmet, men billederne følger ikke med over fra det gamle program, øv.
Glædelig jul og godt nytår.
Ps. Carsten har du yosemite eller hvad det nye nu hedder, jeg har 10.10,1 virker fint her.

Carsten R. Nielsen

CitatCarsten har du yosemite eller hvad det nye nu hedder, jeg har 10.10,1 virker fint her.

Nej, som nævnt er jeg stadig på 10.8.

MVH
Carsten
8000 Aarhus C • Website: > www.slaegtsoglokalhistorie.dk