Søges: Person som vil finde et skifte for mig i Viborg

Startet af Michael Pedersen, 28 Okt 2014 - 08:47

Forrige emne - Næste emne

Michael Pedersen

Jeg søger efter en person som kunne have lyst til at slå et skifte op for mig på Landsarkivet i Viborg.

Det drejer sig om min oldemor Ane Kirstine Hansen (født Møller). Hun døde på fødselsanstalten i Århus 24. september 1920 (Sankt Pauls, Hasle, Århus, opslag 173).

På forhånd tak.

Venligst Michael Pedersen 

Michael Pedersen

Jeg prøver lige at flytte den her op på forsiden igen, i håb om at en venlig sjæl der han sin gang på Landsarkivet i Viborg forbarmer sig over mig.

Jeg takker gerne for indsatsen med en flaske vin, en æske chokolade eller hvad din søde tand ellers måtte finde behag i.

Det drejer sig som sagt om skiftet efter min oldemor Ane Kirstine Hansen (født Møller). Hun døde på fødselsanstalten i Århus 24. september 1920 (Sankt Pauls, Hasle, Århus, opslag 173) efter at have givet fødsel til min morfars lillesøster Anna Stougaard (Sankt Johannes, Hasle, Århus, opslag 221). Min morfar havde endvidere en storesøster Frida Frederikke Møller (Skt. Pauls, Hasle, Århus, opslag 329).

Da min oldemor dør bliver min morfar skilt fra sine søstre. De er da henholdsvis 5 år, 3 år og nyfødt). Det er disse to døtre jeg er interesseret i at få at vide hvad er hændt. Jeg har søgt efter dem i alle vegne, men uden held. Og nu håber jeg så at jeg kan komme videre via min oldemors skifte - og på at du vil hjælpe mig med et opslag i skiftebogen.

På forhånd tak.

Venligst Michael Pedersen


Michael Pedersen

Hej Else,

Ja, det har jeg. Det er de ikke.

Venligst Michael Pedersen

Lene Fuglsang Majlandt

Hej Michael
Jeg sender lige oplysninger til din private mail

M.v.h.
Lene

Michael Pedersen

Opslaget er foretaget.

Tusinde tak til dig, Lene.

Venligst
Michael Pedersen