Billedprogrammet Photo Filtre - programmet kan ikke downloades

Startet af Christian Konstmann Autzen, 08 Okt 2014 - 18:55

Forrige emne - Næste emne

Christian Konstmann Autzen

På denne hjemmeside kan billedprogrammet Photo Filtre downloades:

https://www.slaegtogdata.dk/vaerktoejer/programmer/billedprogrammer/photofiltre

Men linket virker åbenbart ikke.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Arne Feldborg

Dit spørgsmål har egentlig ikke noget med den her gruppe (Om brug af DIS-Forum) at gøre, det hører vel nærmere hjemme i program- og webproblemer.

Men du kan hente programmet her:
http://www.photofiltre.com/

Jeg sender lige Claus Munck, som redigerer den side, en mail om problemet. Det ser ud til at der er den eksterne side han linker til der er blevet ændret.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Christian Konstmann Autzen

#2
Hej Arne

Du skriver:

Dit spørgsmål har egentlig ikke noget med den her gruppe (Om brug af DIS-Forum) at gøre, det hører vel nærmere hjemme i program- og webproblemer.

Og det forstår jeg som sådan godt nok. Men nu findes linket til dette program, PhotoFiltre, sig jo under "Om brugen af DIS-Forum", hvor der så åbenbart er et fejllink til. Og dette skal vel så bare rettes, og hvor du jo også sender besked videre om.

Fejlen bliver givet så rettet - så der også kan downloades en dansk sprogfil.

Jeg har allerede den engelske udgave - og kunne faktisk godt tænke mig den danske sprogfil tilføjet.

PS: Kunne man ikke få en (ren) udgave på dansk - og således uden at skulle downloade også en dansk sprogfil, som så vil skulle lægges oveni.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Arne Feldborg

Citat fra: Christian Konstmann Autzen [733] Dato 09 Okt 2014 - 14:01
Og det forstår jeg som sådan godt nok. Men nu findes linket til dette program, PhotoFiltre, sig jo under "Om brugen af DIS-Forum",  hvor der så åbenbart er et fejllink til. Og dette skal vel så bare rettes, og hvor du jo også sender besked videre om.
Det du skriver der giver efter min menig simpelthen ingen mening.

Den side du henviser til i dit første indlæg har intet med Dis-Forum at gøre. Og linket ligger nu under "Program- og webproblemer" ene og alene fordi du valgte at poste det dér.

CitatPS: Kunne man ikke få en (ren) udgave på dansk - og således uden at skulle downloade også en dansk sprogfil, som så vil skulle lægges oveni.
Det må du da virkelig spørge producenten om.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Christian Konstmann Autzen

Undskyld Arne - hvad hovedet er fuldt af, løber munder over med  :D

Linket findes under "Forum", og det var så det jeg prøvede at hentyde til, hvor jeg så fik hentydet til overtråden "Om brug af Forum". Og selvfølgelig burde jeg have postet det under Program- og Webproblemer.

Om sprogfilen - det har du helt ret i, men alligevel irriterende. Den person som lavede den danske sprogfil burde jo have sendt den til producenten, som så kunne have integreret den i programmet. - Og herved ville produktet have kunnet fås i en officiel "dansk version".

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Arne Feldborg

Citat fra: Christian Konstmann Autzen [733] Dato 10 Okt 2014 - 10:51
Linket findes under "Forum", og det var så det jeg prøvede at hentyde til,
Nej, det findes under "Værktøjer".
mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.

Christian Konstmann Autzen

Citat fra: Arne Feldborg [185] Dato 10 Okt 2014 - 21:43
Citat fra: Christian Konstmann Autzen [733] Dato 10 Okt 2014 - 10:51
Linket findes under "Forum", og det var så det jeg prøvede at hentyde til,
Nej, det findes under "Værktøjer".

Hej Arne

Tusind tak for det - og det viser så igen, at man skal sikre sig korrekte oplysninger, som så skal gengives korrekt.

Vedligeholdelsen af en hjemmeside er ikke sådan ligetil; - der skal kontrolleres jævnligt, ikke mindst for at rette op på links, som er blevet forældet.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Christian Konstmann Autzen

Jeg har nu downloaded den danske sprogfil fra www.dlc.dk - og det virker hos mig; lidt tricky at få den indføjet under selve programmet, men det kører så nu.

Det er filen translateDA som (åbenbart) skal benyttes.

Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.